Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
...og, velkommen til Flyprat! :drink :up: :fly :spin
Dette varierer, men for min del har jeg ikke hatt dette problemer. Jeg booker lang tid i forveien og er som regel fleksibel -- eller rett før (top to dager før).Det virker for meg at svært mange ikke får de turene de ønsker?
Det finnes flere måter å søke på, søk på ANA Tool eller KVS for avanserte søk på bonusbilletter. Alternativt kan du bruke SAS sine egne nettsider, du kan se bonusplasser selv om du ikke har nok poeng til å betale, slik at du når du ringer så er du 100% sikker på at det finnes ledige plasser.Oppfatningen jeg sitter med nå er at man ikke kan få svar på det før turen skal bestillles?
Se forrige svar – dersom du finner ledig plass så er det ikke noe i veien for å kjøpe poeng. Selv ville jeg anbefalt å se på de ulike kampanjene de har hatt, eksempelvis bytte strømleverandør, abonnere på et blad etc. Du kan fort tjene 10-20.000 poeng gjennom å bestille ting du kanskje hadde gjort uansett.Er det noen som har erfaring med å få bekreftet at det eksisterer datoer og deretter kjøpe det som eventuelt mangler av poeng for bestilling av turen?
Se mitt forrige svar, det er sjeldent at det lønner seg å kjøpe poeng.I mitt tilfelle har det vært såpass lite SAS at jeg må (og er villig til det) kjøpe et par tusen poeng for å få turen jeg ønsker og det ville vært kjedelig om poengene blir kjøpt for å så finne ut at SAS ikke kan ta meg dit jeg ønsker på CT'en.
...og, velkommen til Flyprat! :drink :up: :fly :spin