American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Hvis de fakturerer alle og bare krediterer de som klager, bør SAS ta ansvar for å stramme inn rutinene.

Så lenge "gatas best bank DNB (C)" :headbang har ansvar for amex er det vel et under hvist man ikke blir forsøkt svindlet.

Er det noen Elkjøp i Asker/Oslo som tar AMEX?
Tenkte å kjøpe den Weber Q3000 som de nå har på tilbud.
Vet de tar AMEX via paypal om man kjøper på nett, men gidder ikke å betale 500,- i frakt.

ElKjøp på Billingstad/SmartClub og om jeg ikke husker helt feil

Så lenge "gatas best bank DNB (C)" :headbang har ansvar for amex er det vel et under hvist man ikke blir forsøkt svindlet.

Svindel eller bare en del av spleiselaget?

Systemet er helt klart å fakturere alle, inklusiv EBD kunder. Så får alle EBD som klager kreditert dette. Lurer på hvor mange EBD som glemmer eller ikke vet om dette hvert år?
DNB mottar lister fra SAS med hvem som er EBD som godskrives manuelt. Noen vil oppleve at årsprisen blir fakturert pga. tidspunkt listen sendes over i forhold til opptjeningsperiode i EuroBonus.

DNB mottar lister fra SAS med hvem som er EBD som godskrives manuelt. Noen vil oppleve at årsprisen blir fakturert pga. tidspunkt listen sendes over i forhold til opptjeningsperiode i EuroBonus.

Ufattelig at dette håndteres så dårlig år etter år da, ikke rart man føler det er med overlegg. Det er ikke imponerende, men igjen så er det mye med DNB sitt SAS AMEX som er jalla, ikke minst nettløsningen og oversikten over transaksjoner som er helt krise.

Høres rart ut... Min opptjeningsperiode går ut i september og årsavgiften belastes i mai. De burde ha plenty med tid.

Da har jeg muligheten til å verve 5 stk nye brukere av American Express!

Du får da en pangstart som AmEx-kunde med 20 000 EBP*, men det vet vel de fleste her inne fra før!
Jeg får 5000 EBP for oppdraget.

*Gjelder Amex-platinum
Hvis du søker om SAS Eurbonus Classic American Express-kort vil du motta 4000 EBP.
Hvis du søker om SAS Eurobonus Premium American Express-kort vil du motta 8000 EBP.
Hvis du søker om SAS Eurbonus Platinum American Express-kort vil du motta 20 000EBP.
(Platinum krever vel som jeg har forstått det en årsinntekt på 1 million og/eller formue på 2 millioner)

Hvis du er interessert kan du ta kontakt på PM, så sender jeg deg vervelink/kode.

Hvis du lar deg verve er det halv årsavgift første året.

Takknemlig om du tar kontakt :)

Ha en fin dag videre!

mvh
Alfred

(Platinum krever vel som jeg har forstått det en årsinntekt på 1 million og/eller formue på 2 millioner)

Platinum-kravet er 600K. Kanskje mindre også, ettersom mange Premium har fått oppgraderingstilbud den siste tiden.

Her tror jeg du blander med kravene til DNB sitt saga program.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her tror jeg du blander med kravene til DNB sitt saga program.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt enig!

Med ok inntekt og mye forbruk på andre Amex kort får man lett platinum.

Også fått bekreftet fra DNB chat at det som gjelder nå er full pris, men 8000 ekstra EBP for de som blir vervet.

Ny kunde: 20000 EBP*
Person som verver: 5000 EBP

*Gjelder Amex-platinum
Hvis du søker om SAS Eurbonus Classic American Express-kort vil du motta 4000 EBP.
Hvis du søker om SAS Eurobonus Premium American Express-kort vil du motta 8000 EBP.
Hvis du søker om SAS Eurbonus Platinum American Express-kort vil du motta 20 000EBP. Kravet til inntekt skal visstnok være 600 000 for Platinumkortet.

Ser flere har vervekoder nå. Jeg har igjen 3 stk, så si gjerne i fra hvis noen dumper innom og fatter interesse for bonusfeberen! :-)

Sett at man betaler leiebil med SAS Eurobonus American Express Platinum men via Paypal. Noen som vet om dette kan være problematisk med tanke på egenandelsforsikringen dersom uhellet skulle være ute?

Sett at man betaler leiebil med SAS Eurobonus American Express Platinum men via Paypal. Noen som vet om dette kan være problematisk med tanke på egenandelsforsikringen dersom uhellet skulle være ute?
Tror ikke du skal satse på det, det koster kortselskapene litt at du bruker PayPal, forsåvidt for deg som bruker også, da vekslingskursen ofte er dårlig.

Uten at jeg vet det vil jeg tro at du skal betale direkte med kortet ditt!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Mest sannsynlig gjelder ikke dette som "betaling med Amex" ifht. leiebilselskapet.

Fortsatt et par vervelinker igjen her også hvis noen trenger, send PM med navn og epost. Det er ikke halv årsavgift, men du får mer poeng enn vanlig på alle korterene. Med Classic får du 4000 istedenfor 3000 poeng, Premium er 8000 istedenfor 6000 og Platinum er 20000 istedenfor 12000.

Hiver meg også på. Jeg har også tre vervelinker tilgjengelig. PM hvis interesse.

Sammen med den første fakturaen kom det bare 5.000 av 15.000 vervepoeng og 12.000 av 20.000 velkomstpoeng, har det gjort det hos flere?
Flere vervelinker igjen her altså, hvis noen vil ha.

Status
Not open for further replies.
Back