American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Hvis noen vil søke om SAS Eurobonus Amex kort så har jeg vervelenker. Platinum gir da 20.000 poeng i velkomstbonus, Premium 12.000 poeng og Classic 4.000 poeng.

Send PM

En longshot, men prøver alikevel: Har EBG noen fordeler mht pris på SAS-AmEx? Tenker da ikke på når en får kortet, men den vanlige årsavgiften som de krever inn hvert år.

Eller er det kun EBD som har null årsavgift (?)

Bare Diamond med fordel på Amex.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noen som vet om de er veldig strenge på 600.000 brutto årsinntekt, slik at søknader på Platinium blir konsekvent avslått med en årsinntekt under dette?

Noen som vet hvilket "type" prioritypass man får ved amex platinum? 10 gratis besøk, eller ingen øvre grense?

Noen som vet hvilket "type" prioritypass man får ved amex platinum? 10 gratis besøk, eller ingen øvre grense?

0 gratis besøk og 15 pund per besøk. Muligens man får et velkomstbesøk til å starte med, men deretter er det betaling.

0 gratis besøk og 15 pund per besøk. Muligens man får et velkomstbesøk til å starte med, men deretter er det betaling.

Jepp, et gratis førstebesøk og deretter 15 pund pr. besøk. Fair nok det, så lenge kursen er som den er og man flyr på en billig billett.

Jepp, et gratis førstebesøk og deretter 15 pund pr. besøk. Fair nok det, så lenge kursen er som den er og man flyr på en billig billett.

Fikk Priority Pass i går og velkomstbrevet sier "1 complimentary visit per year".

er det halv årspris første år på noen av disse kortene når man benytter vervekampanjen?

Noen som vet om de er veldig strenge på 600.000 brutto årsinntekt, slik at søknader på Platinium blir konsekvent avslått med en årsinntekt under dette?

Jeg søkte 2-3 ganger, fikk avslag. Så kom tilbud i posten. Lå på 550.000 da tror jeg.
Skjedde med flere her inne.

Dersom noen har en aktiv vervelink til AmEx Premium, så kan det vanke noen lettjente EB-poeng...

Hei.
Skulle søke på Amex kort og var ikke helt klar over at jeg kunne søke på Platinum før jeg søkte på Classic. Så jeg søkte først på Classic og fikk dette i posten før jeg søkte på Platinum og fikk det godkjent. Er det noen som vet om det er noe mulighet for at jeg kan få de 12 000 poengene som jeg egentlig da skulle hatt eller må jeg ta til takke med de 3000 og det er ingen vei utenom? Det ser ut som jeg foreløpig har fått 1500 poeng. Takk for svar. :)

Det er flere her inne som har fått poeng for Platinum etter oppgradering fra premium inkludert meg, men det er riktignok 5 år siden for min del.

Måtte du gjøre noe for å få det eller skjedde det automatisk? :)
Hvor lang tid pleier det å ta før de setter inn poengene?

Trodde totalbeløpet skulle komme på faktura iht. de nye kravene fra Finanstilsynet, men når jeg fikk efaktura på mitt Mastercard i går sto kun minstebeløpet oppført. Får vel Amex-faktura i dag eller morgen, spennende hva som skjer der.

Status
Not open for further replies.
Back