Utrolig at man ikke klarer å ha kontroll på dette for de beste kundene sine. Virker som SAS gjennomgående spekulerer i å ikke gjøre noe før de blir bedt om det for å spare penger. Skjønner de ikke at vi kunder blir lei av å alltid MÅTTE ringe, maile og mase på SAS for å få helt åpenbare ting til å skje?
Jeg reiser til Australia over helgen med OW. Poengene for C billetten ble kjøpt hos US Airways med mitt SAS AmEx kort. Noen som vet om forsikringsdelen av AmEx kortet vil gjelde for denne reisen?
Svaret er Ja.
Hadde bagasjeforsinkelse på DM tur, dekket av Amex.
Ja, beklager; ble selvfølgelig betalt med Amex.Det er vel hvilket kort son ble brukt til skatter og gebyrer som er avgjørende?
Jeg fikk AmEx Dimond mer eller mindre umiddelbart.Undrar egentligen hur samarbetet mellan DNB och SAS EuroBonus är?
I snart ett år (efter att jag blev Diamond 11 april 2014), har jag försökt få uppdaterat mitt Platinum-kort från Gold till Diamond hos DNB. "Dessvärre kan vi inte se att du är Diamond" har svaret varit när jag har skickat mail till dem varannan månad. Nu har jag tröttnat rejält och involverat båda parter i ett mail, så det ska bli spännande och se vad dem kommer fram till.
Det hade ju varit trevligt att kunna visa fram ett riktigt kort vid incheckningen.
Hvor lang tid tar det normalt for ekstrapoengene kommer inn på konto?
Et konkret eksempel: Brukte ca 1000 kr i går, og skal vel da ha 150 poeng med premium-kort? Når bør jeg forvente poengene inn? (Ikke at 150 er livsviktig, eller at det haster)?
De kommer vanligvis den 6. hver måned.