om man betaler med paypal via amex, vil det gå på omsetning med tanke på CT? Hva hvis man overfører penger til egen paypal konto?![]()
om man betaler med paypal via amex, vil det gå på omsetning med tanke på CT? Hva hvis man overfører penger til egen paypal konto?![]()
Kikket raskt på reiseforsikringen til Amex Platinum.
Her er det mye slurv og uklarhet.
Trykker man på fullstendige betingelser kommer man til et dokument som har tittel "DNB Reise Basis". Klikker man på se forsikringsbevis får man opp noe helt annet.
Eks:
Forsinket bagasje, regler sier 2500kr / person. Forsikringsbevis 6000kr, maks 20000kr.
Innhenting av reiserute, 20000kr/person, maks 50000kr. Forsikringsbevis: maks 10000kr
Og da ble årets CT brukt til OSL-SVG-OSL i SAS Go for å få tilgang til neste CT som kan tas ut med hele *A.
Hehe, ville de ikke la deg bruke den nye CT før den gamle var brukt opp eller gått ut?
Det stemmer. Den gamle må brukes først.
Nå skal ikke jeg være den som oppfordrer til å omgå regler, men antar det går greit hvis avbestilles SVG turen etter å ha brukt årets CT.
Selv måtte jeg av andre grunner bruke CT på OSL-BGO i fjor, riktignok i Plus![]()
Det stemmer. Den gamle må brukes først.
Til info.
Jeg opplever at Teller er flinke til å få norske brukersteder som ikke aksepterer American Express til å inngå brukerstedsavtale med dem, om man sender Teller en mail med tips til brukersteder som man ønsker at skal akseptere AmEx.
Om dere har steder som dere ønsker skal akseptere American Express, så send en mail til: amex-no@teller.com
Legg ved navn på brukersted, adresse, telefonnummer, faksnummer og mailadresse (om dette finnes) og org.nummer om dere kan finne dette på brreg.no
Jeg har gjort dette mange ganger, og veldig ofte begynner forretningen å akseptere AmEx kort tid etterpå.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.