Alert OSL! (10. juni)

Tændis

ScanFlyer Blue
Kom en 747 over huset mitt nå. På vei inn 01R. Noen som vet hva det var? Fikk ikke sett noen logo iom at den kom rett over

Tipper det var 747-200'en til Southern Air Transport som skal levere litt musikkutstyr til en viss Hr. Springsteen :) Den var ventet nå på denne tida...

Tipper det var 747-200'en til Southern Air Transport som skal levere litt musikkutstyr til en viss Hr. Springsteen :) Den var ventet nå på denne tida...

*Kremt*. Han er i Bergen, og hvis de skal levere utstyr, så er de litt for seint ute, for han stikker til Junaiten nå..

Det VAR 747-200 maskinen til Southern Air Transport, sto på gate 53 med BA770 ankomsten når denne landet.

og den er på brikka.. er visst utstyret til bruce denne skal fly, kommer med semi`r fra bergen etter hva jeg fikk med meg på jobb i dag. ac/dc flyr vel utstyret sitt i dc-10 fra avient mener jeg å huske, så den burde i så fall ikke være mange dagene unna..

Rakk akkurat opp til vollen da den pusha. Men jaggu stod jeg på feil voll! Skulle vist gå fra 01R den, sikkert fordi det er WIP på 01L. Så da var bare å legge seg på hjul til riktig voll og rakk den akkurat :)

Men hvorfor hente utstyr til The Boss i Oslo når 747 greit kunne ha landet og gjort dette i BGO ???? Mangler de High-loader på vestlandet ???

Back