Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvilket selskap(er) som ikke har A380, er next ut ?
9 stykker, inkludert den som står i Singapore på langtidsreperasjon, med hull vingen. Total bestilling er 20 maskiner (+ noen opsjoner), så det er 11 som ennå ikke har blitt levert
En kort oversikt over leverte A380 per dags dato
Emirates: 15
Singapore: 11
Qantas: 9
Lufthansa: 4
Air France: 4
Litt OT, men hvor langt er de fra break-even ?
Mener å ha hørt/lest en plass at dem må selge minst 200 A380 for å nå det punktet.
Det var de opprinnelige tallene (og de har allerede solgt mer enn 200), etter diverse forsinkelser, budsjettsprekker og sen ramp-up må man frem med gangetabellen for å finne svaret her.
Mener å ha lest en analytikerrapport i fjor som da så >450 fly
Og der var A380 nummer 100 levert, til MH som får sin sjette maskin.
Kun 262 er bestilt, så de er snart halvveis i produksjonsserien om det ikke kommer flere ordrer snart.
Noen som vet hvor mange de må levere for å ha "break even" på prosjektet A380 ?
http://www.etravelblackboardasia.com/article/89977
Noen som vet hvor mange de må levere for å ha "break even" på prosjektet A380 ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.