Er ikke store forskjellen. Er nok bare værforholdene.
Tror jeg bortimot aldri har sett mellom Europa-Singapore over Norge
Qatar Airways has upsized five A350-900s currently on order to the bigger A350-1000 version. This latest endorsement for the largest member of Airbus’ successful A350 XWB family reflects the five-star-airline’s need for growth and capacity at best comfort and efficiency levels available.
.Airbus is working on a re-engineered narrow-body version of the A350. The European manufacturer is drafting engineers and designers for its new aircraft program.
A new job posting revealed that Airbus plans to develop a short-haul version with new engine option (neo) of its popular widebody Airbus A350. The aircraft is intended to be utterly a new narrow-body, Bloomberg reports.
Nå kan det snart bli en a350NEO narrow body versjon
https://airlinerwatch.com/airbus-works-on-a-narrow-body-version-of-its-popular-wide-body-a350/
Det er da helt feil å kalle det en A350neo når det ikke er en «NEO» men et helt nytt fly
Helt nytt blir det vel ikke, regner med skrog og vinger blir som før og kun motor som er forskjell, selv om det sikkert er andre detaljer som også blir endret.
Blir vel mer en DEO ( Different Engine Option)
Der er snakk om en ny narrowbody, OG A350neo. Ikke ny A350 i narrowbody versjon. [emoji16]
-eggs
Airbus A350 .941ULR 244 9V-SGG Singapore Airlines delivery 14dec18 TLS-SIN
Med tanke på hva historien sier om slike ultra-range maskiner, er det nesten litt utrolig at produsenten bruker tid på å utvikle de. Men hva gjør man vel ikke når en viktig kunde sier hopp?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.