Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Enig. Her sitter man på gjerdet, avventer omstrukturering og rutekutt og er klare til å skli inn på kort varsel.
Uten å kjenne trafikktallene, vil jeg tippe 'Hub Palma' ligger tynt an, og det vil jeg tro er svært fristende for DY ..
...akkurat som da han blankt avviste IC ops og lo av planene til Feel Air noen uker før DY selv annonserte oppstart.
Når det er sagt så tror jeg ikke DY er involvert i dette.
Men vil et eventuelt sammarbeid mellom Etihad og Norwegian gå greit ? Jeg regner med at Etihad ikke har planer om å trekke seg ut av Air Berlin ...
Tviler på at Kjos er interessert i noe annet av selskapet.
Er det noe håp for at AB skal få noe erstatning for Berlinfadesen? De rigget seg vel opp for den nye flyplassen som ble utsatt kort tid før åpningen og som enda ikke har åpnet?
From what is kown so far, the intention is to distribute the 50,1% of the Shares among the present and past AB Management. If that is so, they might get generous loans from a Country in the Middle east, or may be from private persons there.
Men vil et eventuelt sammarbeid mellom Etihad og Norwegian gå greit ? Jeg regner med at Etihad ikke har planer om å trekke seg ut av Air Berlin ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.