Offisielt fra Air Berlin selv:
http://ir.airberlin.com/en/ir/finan...ring-of-airberlin-to-deliver-long-term-growth
Så itiellgg til de 40 flyene til Lufthansa gruppen, som er omtalt i egen tråd så vil core Air Berlin sitte igjen med 40 A32x, 17 A330-200 og 18 Q400, som skal stå for nettverket deres ut fra DUS og TXL. De resterende, inkludert de dyre maskinene fra TUI vil bli overført til et eget selskap, som de undersøker hva de faktisk skal gjøre med. 1200 ansatte må også gå
http://ir.airberlin.com/en/ir/finan...ring-of-airberlin-to-deliver-long-term-growth
Far-reaching restructuring of airberlin to deliver long-term growth
Så itiellgg til de 40 flyene til Lufthansa gruppen, som er omtalt i egen tråd så vil core Air Berlin sitte igjen med 40 A32x, 17 A330-200 og 18 Q400, som skal stå for nettverket deres ut fra DUS og TXL. De resterende, inkludert de dyre maskinene fra TUI vil bli overført til et eget selskap, som de undersøker hva de faktisk skal gjøre med. 1200 ansatte må også gå
Last edited: