Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ikke om du er luftens Sorte BillSkattejakt koster penger.... .
Kan det være Ethiad har åpnet lommeboken ytterligere? De eier jo allerede en del av selskapet![]()
Air Berlin har allerede kuttet arbeidsplasser og solgt fly, ingen av flyene har havnet i Norwegian og såvidt jeg vet har ikke Norwegian tatt over noen ansatte heller.
Og så er det alltid påfallende vittig at noen må trekke inn Norwegian uansett hva som skjer med andre selskap. Som om det er Norwegian sin feil at Air Berlin sliter og at BER ble en katastrofe... Air Berlin har allerede kuttet arbeidsplasser og solgt fly, ingen av flyene har havnet i Norwegian og såvidt jeg vet har ikke Norwegian tatt over noen ansatte heller.
Det ville isåfall bety Kjos i spann med Ethiad ... Huttetu !!
Wops, kan man ane ferten av et DY på skattejakt...
LN-NIB kom fra Air Berlin
Kjos uttalte vel etter Blue1 oppkjøpet, at dette var noe de aldri skulle gjøre igjen. Så jeg har mine tvil om at de vil overta selskapet. På den annen side er vel Air Berlin en langt sterkere merkevare enn Blue1 var, noe som i seg selv gir selskapet en verdi. Norwegian er vel ikke spesielt kjent i kjernemarkedet til Air Berlin.
Du mener Flynordic?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.