Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Oppe i Frankfurt. Etter nesten 3 timer paa oeyet, slo jetlagget inn for baade Oliver og meg. Saa da var det bare aa plante bena i planeten og sette igang espressomaskinen.

Fantastisk dag i gaar, bloggen oppdateres as we speak: www.starmegado.com

Ser at godvaeret venter paa oss..

4074425285_4747253108.jpg

I hereby declare StarMegado 2009 for open!

Way to go, Tommy777!!!

Nå har jeg ikke helt fulgt med på opplegget, men det ser jo ut som at de som blir plukket opp i Oslo i dag gikk glipp av et stort opplegg CO i Junaiten og med LH i FRA. Trodde det var lagt opp til stort opplegg med LH i morgen, men det er kanskje endring i planene??

Uansett: God tur til dere alle!

BF:cool2

Så Condoren var 25 min for sen inn til OSL, ifølge hjemmesiden deres. Men noe avgang er ikke oppført på hjemmesiden deres. Ble det avgang i all hemmelighet?? :p

da sitter vi i flyet i Toulouse klare for avgang til Frankfurt. kjempedag med god underholdning av SAS, Airbus og ikke minst Tommy & co ombord!

Da er man i Tower lounge paa FRA

Hatt en helt utrolig dag sammen mange flygalne Scanair og FlyerTalk folk. Fikk befölt en A380 vinge ;)

Opplegget som Tommy og Co har faatt til er helt utrolig, og er skikkelig glad at jeg har faatt vaere med paa dette :devot:

Men naa faar en komme seg tilbake til resten av gjengen.

Gleder meg stort til imorgen!!

Når kommer bildene??

Fader er så misunnelig at jeg ikke fikk vær med på grunn av jobb og slikt...

Høres i grunnen ganske kjedelig ut. Sitte i et tårn å drikke hvitt øl og en konjakk som heter veldig gammal Ottar. Men skål ! :D

Høres i grunnen ganske kjedelig ut. Sitte i et tårn å drikke hvitt øl og en konjakk som heter veldig gammal Ottar. Men skål ! :D

Ja, helt enig! Jeg ville aldri drukket en cognac som er oppkallt etter Kvinnegruppen Ottar!:stir

Fikk dessverre bare blitt med i går (5/11), men dette var over all forventning. Veldig bra opplegg fra SAS, Airbus og Lufthansa - og ikke minst fra organisatorene i Flyertalk. Hadde vært veldig, veldig morsomt å høre hva Condor-crewene meldte tilbake til sine baser etter endt økt. Tror det blir lenge til de opplever lignende oppdrag igjen. :)

Hadde vært veldig, veldig morsomt å høre hva Condor-crewene meldte tilbake til sine baser etter endt økt. Tror det blir lenge til de opplever lignende oppdrag igjen. :)

Hehe ... den flyby'en på TLS er noe av det råeste jeg har vært med på! Håper noen der nede tok bilder eller film.

Ser kamerat Tommy777 er klar for innsats i kabinen;) Artig bilde. Jeg skjønte at han hadde anlegg for denne rollen ombord:D

Føler meg nesten som Fred. Olsen når jeg nå krever yngre og flottere menn ombord...;)

Back