Jens W
ScanFlyer Crusty
Pluss en på den! Det var TØFT! Kjenner nesten at det kribler litt i magen ennåHehe ... den flyby'en på TLS er noe av det råeste jeg har vært med på! Håper noen der nede tok bilder eller film.

Pluss en på den! Det var TØFT! Kjenner nesten at det kribler litt i magen ennåHehe ... den flyby'en på TLS er noe av det råeste jeg har vært med på! Håper noen der nede tok bilder eller film.
Føler meg nesten som Fred. Olsen når jeg nå krever yngre og flottere menn ombord...![]()
Hvor blir dett av trip-reportene??
BF:cool2
Uten å ha lest i nærheten av hele tråden, hva er egentlig en/et "Flyertalk DO" eller "Star Alliance Mega DO"? Ser at man liker å briefe forkortelsene en kan her inne, men for oss vanlige dødelige hadde det kanskje vært greit å fått en ordentlig forklaring på hva dette egentlig er, spesielt da kanskje i første post.
Ikke en samlig på dass da altså... men ved å bruke alle mulige kryptiske forkortelser så oppnår dere iallefall å holde dette innenfor den engere krets og det er vel meningen.
Ikke en samlig på dass da altså... men ved å bruke alle mulige kryptiske forkortelser så oppnår dere iallefall å holde dette innenfor den engere krets og det er vel meningen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.