WORD!... og vi som ikke meldte oss på angrer på den prioriteringen...![]()

WORD!... og vi som ikke meldte oss på angrer på den prioriteringen...![]()
... og vi som ikke meldte oss på angrer på den prioriteringen...![]()
Jeg trodde tradisjonen på charter var at man klappet etter landing, men dette var kanskje ikke en normal charterflight![]()
Endelig hjemme, godt aa sette seg ned paa sofaen etter en uke med totalt 15 timers soevn siden tirsdag.
Fantastiske dager ble avsluttet med en flott tur i LH F over atlanteren. Lite alkohol konsumert selv om det sto en flaske DP og en JW Blue rett foran nesen min paa buffeten
Tusen takk til alle mine Scanair venner for mange fine hilsener.
Trodde du skulle fly LX F hjem? Uansett vil vi gjerne ha trip-report!!
BF:cool2
Siden jeg sov mesteparten av turen og ikke tok bilder, tror jeg det blir daarlig med tripreport. Kort fortalt, hadde jeg C klasse billett og av en eller annen merkelig grunn fikk jeg ett nytt boardingpass ved gaten i DUS. Connecta inn fra MUC og fikk dermed ikke benyttet meg av limo, F lounger etc siden jeg fikk boardingkort ved boarding.
Noen som har riktige flightnummere og tid for charterflightene? Boardingkortene ligger hjemme, og jeg tenkte å få oppdatert flightmemory nå. Husker at det var samme nummer på FRA-OSL og OSL-TLS, men at TLS-FRA hadde et nytt nummer som var et hakk "større tall". På starmegado.com står det DE9254, mens i noen av epostene står det DE9524
DE9254 og DE9255. Avgang OSL var 11:40 pluss en liten forsinkelse pga manglende vinopptrekker og de-icing. Flytiden var vel 2:40?
Husker ikke avgangstid fra TLS, så skulle gjerne hatt den selv
Trodde dere var i FRA? Fløy du MUC-DUS-ORD?
Oppgradering altså? Smisikingen med LH sjefene paid off??:colgate:
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.