A380 til OSL..

JIPPY !! Jeg har sett den.... Flott overflyging over Sandefjord. Fin å se med kikkert og også det blotte øyet.
Takk til info på Scanair som gjorde at det ordnet seg.

Hvem vet... Er NRK Nyheter på NRK2... Og skal vist fortsette å være Nyheter der ett par timer fremover

Currently Active Users Viewing This Thread: 79 (26 members and 53 guests)
Vede, FlightDeck, LN-KRF, larsak, Desk pilot, BU9001/V2.0, Farmer, GF1, ENTO, LTH, LN-RKF, brendas, CNO1015, Sager, VoiceCom, BoeingOnFinal, OSLflyer, AirbusTero, spikeld, raider66, learjet, zico77, sk931, laurenz, hmm273

ENTOA380-1.jpg

DER FLØY DEN FORBI - flott utsikt fra vindet her!! Fikk varslet folka her i siste sekund. "Hva var det?"...

Kjørte over hustaket her, flott syn!! Synes den fløy lavt. Dessverre var jeg ikke helt forberedt, derfor ingen bilder...

EOS 350D, 300mm. Sværing av et fly! Som Widerøe sa på radioen til Farris, at der var veldig takknemlige om de kunne smette inn rett foran enn å lande rett bak :D

ENTOA380-2.jpg

ENTOA380-3.jpg

ENTOA380-4.jpg

Så den helt fra den ble synlig over Oslo-fjorden til den forsvant over Romsås.
Flott syn!
Men man bare så den, hørte den jo ikke i det hele tatt. 747 bråker ganske bra når den kommer inn, men denne hørtes faktisk ikke i det hele tatt.

Jeg hørte den heller ikke... Derfor ble jeg rimelig overrasket da jeg gikk ut på terassen og plutselig oppdaget hva som passerte... Nå må den vel lande veldig snart...

Currently Active Users Viewing This Thread: 100 (42 members and 58 guests)
Vede, BoeingOnFinal, BU9001/V2.0, BA283, k.s., ving, LN-KRF, meh, LTH, seilfly, LN-TAL, AirbusTero, Desk pilot, CNO1015, learjet, ENTO, FlightDeck, Sager, gottols, wf145, raider66, ENGML4, GF1, spikeld, Farmer, VoiceCom, Ragnar, Balle Chlorin, OSLflyer, STUER75, LN-SEK, Concorde, limanovember, zico77, Gulboble, Ludde, raskefot, Marius_S, rampen, LN-RKF, ph-ndr

100 users. Det var ikke rent lite. Missunner dere som får se denne historiske landingen.

Back