A380 til OSL..

Når ca vil det kunne ses over Oslo, 1340? Pleier å se en del fly fra kontorvinduet mitt, så her er det bare å flytte øynene bort fra PCen!

Det må vel være noen som sitter foran radarskjermen som kan gi et lite hint når den nærmer seg? :rolleyes:

Fett å ha fri idag, så straks hiver jeg meg i bilen. Blir vel rimelig tettpakka med folk rundt SAS museet.:)

Er den i rute? Er det noen fare for at den kommer litt før?
Fly går sjelden før tida. Men de kan knipe inn litt underveis. Så ikke ta noe for gitt.

Merk at jeg aldri har jobbet på østlandet og derfor ikke kjenner til hvordan man vanligvis jobber med trafikken. Jeg har bare gjort en tolkning av kart som er tilgjengelig.

K

Hadde jo ikke tenkt å bry meg så mye om dette igrunn, siden jeg er på jobb idag, men så var det plutselig noen som begynte å hause opp stemningen, og vips så er man en liten gjeng som har leid en gul C310 fra TRF til OSL, og tilbake igjen...:lol:

Landingen får vi ikke med oss om den er på rute, men vi skal nå iallefall få sett den på nært hold...;)

Hvor mange er det som skal se fra innsiden av gjerdet?

Hadde jo ikke tenkt å bry meg så mye om dette igrunn, siden jeg er på jobb idag, men så var det plutselig noen som begynte å hause opp stemningen, og vips så er man en liten gjeng som har leid en gul C310 fra TRF til OSL, og tilbake igjen...:lol:

Landingen får vi ikke med oss om den er på rute, men vi skal nå iallefall få sett den på nært hold...;)

LN-MAJ eller? Er det plass? :p

Pr 12:56 ville jeg vel tro den var ca. over Amsterdam ifølge VNC server.

Har kortet ditt her... hvor lander du?

Hva med WF9070 går fra TRF til OSL nå kl 13:35 ?

LN-MAJ eller? Er det plass? :p

Er vel LN-MAJ ja, og den er nok fullbooket...

Har kortet ditt her... hvor lander du?

:colgate::colgate::colgate:

Blir vel sikkert 01L og inn på GA-parkeringen tipper jeg...
Ringer nummeret jeg har fått før vi tar av jeg, for da vet jeg nok mer om hva som skjer...

Nå kommer den snart over fastlandet ser jeg, rett over Torp.. Blir jeg førstemann til å knipse den mon tro? ;)

Back