AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
Når ca vil det kunne ses over Oslo, 1340? Pleier å se en del fly fra kontorvinduet mitt, så her er det bare å flytte øynene bort fra PCen!
Fly går sjelden før tida. Men de kan knipe inn litt underveis. Så ikke ta noe for gitt.Er den i rute? Er det noen fare for at den kommer litt før?
Hadde jo ikke tenkt å bry meg så mye om dette igrunn, siden jeg er på jobb idag, men så var det plutselig noen som begynte å hause opp stemningen, og vips så er man en liten gjeng som har leid en gul C310 fra TRF til OSL, og tilbake igjen...:lol:
Landingen får vi ikke med oss om den er på rute, men vi skal nå iallefall få sett den på nært hold...
Hvor mange er det som skal se fra innsiden av gjerdet?
Hadde jo ikke tenkt å bry meg så mye om dette igrunn, siden jeg er på jobb idag, men så var det plutselig noen som begynte å hause opp stemningen, og vips så er man en liten gjeng som har leid en gul C310 fra TRF til OSL, og tilbake igjen...:lol:
Landingen får vi ikke med oss om den er på rute, men vi skal nå iallefall få sett den på nært hold...
Hvor mange er det som skal se fra innsiden av gjerdet?
Den kommer inn med SQ prefix, "SQ 240".
LN-MAJ eller? Er det plass?![]()
Har kortet ditt her... hvor lander du?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.