A380 til OSL..

stuck i møter i dag! argh! men, jeg har sett den et par ganger før. Kos dere!

Da slipper jeg å sende DY til Malaga kl 1400! Tusen takk til Lotta, Elinor og Hildegunn som overtar flighten :up:
Sony kameraet er klart, så da er det bare å skaffe transport

T
DEPARTURE: LFBO
DESTINATION: ENGM
CALLSIGN: FWWEA
SOURCE: FPL
EOBT: 0712111000
ROUTE: FISTO UY156 ADABI UN858 VADOM UN874 VEKIN
UN873 SPY/N0484F410 UN873 VES UP601 TOR

Her må jeg nesten krype til korset og be om oversettelse...

Her i Sandefjord er det klart og fint vær. KAN NOEN SI MEG NÅR DEN EV: KAN VÆRE OVER TOR ???

Vet noen om den står fram til torsdag, eller fram til i morgen kveld? I såfall kan jeg få den med meg! Hurra!!!!!! :)

Her må jeg nesten krype til korset og be om oversettelse...

DEPARTURE: LFBO avgang Frankrike, Bourget
DESTINATION: ENGM landing Gardermoen
CALLSIGN: FWWEA kallesignal FWWEA
SOURCE: FPL kilde Flygeplan
EOBT: 0712111000 Estimert avgang 07.12.11 kl 1100
Rute: Mye nede i Europa. Så kommer UP601 som blir opp gjennom Skagerak, over TOR som ligger i Sandefjord, før den setter kursen mot Gardermoen.

Jeg er litt usikker på hva som er vanlig av direkteruting, men kikket i den norske AIP'en og laget et kart som viser hva som er standard ifølge kartene. Det er den røde stripa. Har likevel en mistanke om at den kommer til å fly etter den grønne, men det har jeg på ingen måte fått bekreftet. Dårlig med referanser på flykart, men dere kjenner igjen Nesodden og Bunnefjorden.

GM01innflyging.jpg

Og ellers er Sandefjord ca 70 nm sør for Gardermoen så jeg ville kikket etter den ca 15-20 minutter før i rundtomkring 20.000 fot.

Med alle mulige forbehold.

Jeg kommer til Oslo i morgen klokka 1205!

Jeg skal HA denne med meg!!!

SK4411 here I come!

Noen som vil møte meg og kanskje svippe meg en tur til en plass der jeg får bilder av denne??

DEPARTURE: LFBO avgang Frankrike, Bourget
DESTINATION: ENGM landing Gardermoen
CALLSIGN: FWWEA kallesignal FWWEA
SOURCE: FPL kilde Flygeplan
EOBT: 0712111000 Estimert avgang 07.12.11 kl 1100
Rute: Mye nede i Europa. Så kommer UP601 som blir opp gjennom Skagerak, over TOR som ligger i Sandefjord, før den setter kursen mot Gardermoen.

Jeg er litt usikker på hva som er vanlig av direkteruting, men kikket i den norske AIP'en og laget et kart som viser hva som er standard ifølge kartene. Det er den røde stripa. Har likevel en mistanke om at den kommer til å fly etter den grønne, men det har jeg på ingen måte fått bekreftet. Dårlig med referanser på flykart, men dere kjenner igjen Nesodden og Bunnefjorden.

Takk :D

"This message is now long enough."

Grønn eller rød rute mon tro? Ved grønn rute så kan jeg stå på balkongen og skue utover - mens rød rute så må jeg forflytte meg noe med bil... Vil det være mulig for noen å opplyse hvilken av rutene som blir valgt i løpet av en times tid - halvannen time?

Normalt ville man vel flydd grønn rute, men siden været er så fint, så tror jeg faktisk de vil bli sendt rød rute og fly inn over Oslo på vei til OSL. Da får de vist seg skikkelig frem :)

Back