Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by BU662
Naja,
jeg tror de vet hva de gjörer i Norwegian.
1 fly trenger de a fly OSL-AES og OSL-KRS. Selv om de siste er ikke offisielt. Vi har hört sa mye om hva DY krever og at lokale naeringslivet er villige a garantere.
Med dette hva SAS/STS for tiden driver i SVG er jeg overbevist at DY vil trenger flere fly i SVG. Siddiser har vist sin uvilge tidligere. Da det skulle legges ned TOU bryggeri viste de at de vil har sin lokal öl. Jeg er absolutt sikkert at vi vil se Lördag en knalltöff demonstrasjon av sörlandinger. BU ble en sterk del av lokalmiljö for mange ar.
SAS/STS gjör harakiri med sin traffikgrunnlag i SVG. DY vil si "Tusen Takk" og plukke opp mange av dem.
Og det finnes en del ruter hvor DY har vunnet kampen om passajerer. 4U har instillt HAM-OSL og vil instille SXF-OSL. Dette frigjörer rom for ytterlige DY-ekspansjon.
Originally posted by valen
Norwegian får 4 nye fly!
Det har kommet meg for øret at Dy får 4 nye fly i fra Varig.
Det skal angivelig være i fra siste produksjon av 737-300 serien. :thumbup
Originally posted by LN-MOW
Det vil de uansett si inntil de sender ut pressemeldingen ...
Originally posted by BU662
Det kommer sikkert ikke tilbake.
Selv under sommeren klarte 4U seg ikke bedre enn 61% load. OSL ble deres svakeste rute fra SXF.
4U styrker betydelig innenlandsflygning i Tyskland. De gar klart til kamp mot dba. Her er det penger a hente og ikke a tape...
DY vil sikkert tar nytte av dette. Deres load vil stige, samt de kanskje kommer med flere flygninger. Men först trenger de nytt metall...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.