100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

28 min på tlf, og tur i boks :) Utrolig hyggelig dame på telefonen som gjorde det hele svært så enkelt.

28 min på tlf, og tur i boks :) Utrolig hyggelig dame på telefonen som gjorde det hele svært så enkelt.

Hvor går turen din? :) Bra du ikke traff på en av de uforståerlige og sure agentene der. Hehe.

Hvor går turen din? :) Bra du ikke traff på en av de uforståerlige og sure agentene der. Hehe.
Neida, hun var utrolig hjelpsom og hyggelig, og jeg lot henne også få vite det til slutt :D
Turen går til HKG, med iallefall en avstikker til BKK med EK A380 i F.

Last edited:

Der var iallefall eticketnr i boks, men jeg sitter jo her med 4 forskjellige referansenr. Noen gode ideer hva jeg skal ta med når jeg drar? Ta med alle sammen?

Ta med alle, men lh sin vises vel i amadeus og da får du vel opp hele ruten? E-ticket må alltid med på tur!

Der var iallefall eticketnr i boks, men jeg sitter jo her med 4 forskjellige referansenr. Noen gode ideer hva jeg skal ta med når jeg drar? Ta med alle sammen?

Yepp - ta med billettnummer og alle referansene! Nei, ikke sikkert du får opp alle i Amadeus, kommer litt an på billetteringen og annet (eks. så jeg ikke Swiss-flightene i Amadeus forrige gang)

Last edited:

Dette har vært en givende morgen. Ringte først USAir og fikk laget en booking som ble satt på hold. Kjøpte deretter 125000 miles, ringte tilbake og fikk bekreftet og "betalt" turen. Det er sant som Dag sier, nemlig at det kan lønne seg å rute via odde byer hvis man vil til USA.

Unnagjort på 30 min blank. Veldig hyggelig dame i telefonen hos US.

KRS-CPH i SK C
CPH-FRA i LH C
FRA-ICN i LH F
stopover
ICN-HKG i TG C
destinasjon
HKG-ZRH i LX F
ZRH-CPH i SK C
CPH-KRS i SK C

Fikk uoppfordret refnr. til alle selskapene. :up:

Men, kan jo nevnes at LH/amadeus-ref viser flightene fra KRS til HKG, mens HKG til KRS er det kun LX-ref som viser.
TG-ref viser FRA-HKG, mens SAS gir såklart bare en feilmelding...

Er det kun setevalg på innsjekk med LX, eller kan man kontakte dem for å få reservert sete?

Er det kun setevalg på innsjekk med LX, eller kan man kontakte dem for å få reservert sete?

Tror man må kontakte LX for dette ut i fra hva jeg kan se fra Flyertalk forumet. Uansett god tur til deg! :)
Har btw nå fått mail og LH nummeret vises på checkmytrip.com. Så da er jeg heelt trygg på at ting har gått redelig for seg.

Har du M&M-konto kan det hende du kan lure bookingen frem der. Evt. har de kontaktskjema på weben som jeg brukte med hell ved en anledning.

Sånn, da har jeg 110k miles på kontoen, så etter et jobbmøte blir det å ringe over og få ordnet billetten! :D

Jeg ringte dem og fikk ordnet over telefon. Ikke noe problem der i gården.... ;)

Snakker i tlf nå, ser ut til at det blir via Hong Kong på returen, men det er bare en fordel for meg. :) Ingen F outbound med LH, men kan jo endre det senere, så jeg håper at det åpner seg en mulighet senere, bare at det vil koste meg $150 ekstra da.

EDIT:
Blir følgende:
19/12 SK 4111 BOO-OSL
SK811 OSL-LHR
TG917 LHR-BKK

10/01 TG600 BKK-HKG
LH739 HKG-FRA
LH864 FRA-OSL
11/01 SK4126 OSL-BOO

Foreløbig F på flight ut fra LHR og alle flighter til FRA på retur. :)

Last edited:

Fikk Amadeus-ref uoppfordret, og gode seter er valgt begge veier både for meg og frua :)

Fikk Amadeus-ref uoppfordret, og gode seter er valgt begge veier både for meg og frua :)

Om du flyr LH F så har dere vel valgt en av to midtseksjoner i F? :) SÅnn sett er 1-2-1 et genialt konsept. Par velger midtseksjonen og om man reiser alene som meg velger et vindussete. Selv falt det på 1A FRA-ICN for min del fordi jeg synes 1A er stil. HAr to ganger sittet på 1A. Delta LAX-HNL og SAS SVG-OSL.

Om du flyr LH F så har dere vel valgt en av to midtseksjoner i F? :) SÅnn sett er 1-2-1 et genialt konsept. Par velger midtseksjonen og om man reiser alene som meg velger et vindussete. Selv falt det på 1A FRA-ICN for min del fordi jeg synes 1A er stil. HAr to ganger sittet på 1A. Delta LAX-HNL og SAS SVG-OSL.

Valgte 1A FRA - ICN og 2K på retur. Satser på å slappe av noe mer på retur ;)

Ble 2D+2G ja :lol:
Var inne på tanken om ett vindussete, men det er jo fint å sitte sammen også da.

Mon tro om vi får de nye setene på A346'en?

Ble 2D+2G ja :lol:
Var inne på tanken om ett vindussete, men det er jo fint å sitte sammen også da.

Mon tro om vi får de nye setene på A346'en?

I følge folka på Lufthansa forumet på Flyertalk vil det ta 5 år for å få oppgradert alle i Airbusflåten som flyr interkontinentalt til de nye F setene. Så i de 5 åra vil det være et setebingo uten like... Men skal være Airbus 346 som er først ute ja og det arbeidet startet i februar i år.

Oh happy day! :) Har akkurat booket "sommerferien" til meg og damen ved bruk av EuroBonus, US Dividend Miles og Miles & More (flyprats mest eksotiske sammensetning?). Min billett er betalt med mine hardt opptjente EuroBonus poeng, hennes er betalt med US Dividend Miles og vår lille tur fra HKG til SIN og tilbake er betalt med en slant Miles & More poeng jeg hadde. :D

OSL – FRA (SK C)
FRA – ICN (LH F)
- 1 dag layover -

ICN – HKG (TG C)

Etter et par dager i HKG skal vi på en snarvisitt til SIN:

HKG – SIN (SQ C)
SIN – HKG (SQ C)

Så er det på tide å reise hjem:

HKG – BKK (TG C)
BKK – CDG (TG F Suites leaset fra Jet Airways! :D)
CDG – OSL (SK C)

Blir nok en fin tur, men høydepunktet blir nok TG F suitene som bare finnes på to ruter der de bruker flyene leaset fra Jet Airways:

jetuw9.jpg

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back