28 min på tlf, og tur i boksUtrolig hyggelig dame på telefonen som gjorde det hele svært så enkelt.
Neida, hun var utrolig hjelpsom og hyggelig, og jeg lot henne også få vite det til sluttHvor går turen din?Bra du ikke traff på en av de uforståerlige og sure agentene der. Hehe.
Der var iallefall eticketnr i boks, men jeg sitter jo her med 4 forskjellige referansenr. Noen gode ideer hva jeg skal ta med når jeg drar? Ta med alle sammen?
Der var iallefall eticketnr i boks, men jeg sitter jo her med 4 forskjellige referansenr. Noen gode ideer hva jeg skal ta med når jeg drar? Ta med alle sammen?
Er det kun setevalg på innsjekk med LX, eller kan man kontakte dem for å få reservert sete?
Er det kun setevalg på innsjekk med LX, eller kan man kontakte dem for å få reservert sete?
Jeg ringte dem og fikk ordnet over telefon. Ikke noe problem der i gården....![]()
Fikk Amadeus-ref uoppfordret, og gode seter er valgt begge veier både for meg og frua![]()
Om du flyr LH F så har dere vel valgt en av to midtseksjoner i F?SÅnn sett er 1-2-1 et genialt konsept. Par velger midtseksjonen og om man reiser alene som meg velger et vindussete. Selv falt det på 1A FRA-ICN for min del fordi jeg synes 1A er stil. HAr to ganger sittet på 1A. Delta LAX-HNL og SAS SVG-OSL.
Om du flyr LH F så har dere vel valgt en av to midtseksjoner i F?SÅnn sett er 1-2-1 et genialt konsept. Par velger midtseksjonen og om man reiser alene som meg velger et vindussete. Selv falt det på 1A FRA-ICN for min del fordi jeg synes 1A er stil. HAr to ganger sittet på 1A. Delta LAX-HNL og SAS SVG-OSL.
Ble 2D+2G ja :lol:
Var inne på tanken om ett vindussete, men det er jo fint å sitte sammen også da.
Mon tro om vi får de nye setene på A346'en?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.