100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Hvordan bruker jeg ANA Tool?

Jeg tenker på å benytte meg av divinded miles tilbudet hos US Airways :D Jeg har også registrert meg på ANA sine hjemmesider(Milage club...) Jeg sliter litt med å finne ut hva det koster i miles til Asia. Går det ann å søke feks: OSL-BKK på F på ANA tool i så fall: hvordan gjør man det? Er det mulig å reise OSL-BKK i F i sommer for 50.000 per person? kan noen sende meg link til ana tool?

Takker for svar :)

Har ikke du meldt deg inn i Milage Club da....? Da er du jo på ANA tool.....
Vær obs på at ANA ikke viser hva det koster i miles når du skal bruke US DM. Hvilke poenggrenser US har finner du her

Når det gjelder bruken av ANA, lønner det seg å søke segment for segment - ikke søk OSL-BKK annet om du skal sjekke direkteruta. Sjekk alternativer...eks : OSL-FRA...FRA-BKK eller OSL-MUC....MUC-BKK...sjekk alltid mange ruter om du er ute etter F iallefall. Mange alternativer der ute....
Vil jo også anbefale deg å lese denne posten litt nøyere om du ikke har les den. Der finner du svar på det meste :)

God tur :fly

Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Sånn, da har man fått telefonert litt med US og følgene routing for samboeren og meg er booket:

OSL-MUC-NRT med Lufthansa i First
HND-GMP med ANA i Business
ICN-FRA-OSL med Asiana i First (og SK business siste stykket)

:D

Sånn, da har man fått telefonert litt med US og følgene routing for samboeren og meg er booket:

Lekkert! Grattis!

Topp, gled dere til Korea... Glem ikke DMZ..;)

Ser ut som en fffffflott tur det der! :fly

Det koster 110.000 poeng pr pers for t/r i F til SE/Central Asia (BKK faller under dette)
Da må du evt kjøpe mer poeng i tillegg. Business koster 90.000 poeng.

Award chart finner du her: http://www.usairways.com/pv_obj_cac...73B8A4B1B0100/filename/partnerawardtravel.pdf

Når skal du reise? Kan alltids prøve noen søk på KVS for deg.

Det er ikke 100 % sikkert at det blir tur til BKK. Jeg bare sjekker alle muligheter for sommerferien. Jeg håper egentlig mest på å dra til USA og Canada men siden det ser ut til å bli for dyrt så, er det altid greit med alternativ..

Jeg har meldt meg inn i ana milage club men skrev ikke ned kort nr jeg fikk ved registrering... Er det noen som hvet om jeg kan skaffe det manuelt uten å maile/ring de??? Det er litt irriterende siden jeg akkurat fant ut hvordan jeg bruker ana tool til å bestille med ;)

Jeg har meldt meg inn i ana milage club men skrev ikke ned kort nr jeg fikk ved registrering... Er det noen som hvet om jeg kan skaffe det manuelt uten å maile/ring de??? Det er litt irriterende siden jeg akkurat fant ut hvordan jeg bruker ana tool til å bestille med ;)

Jeg fikk nummeret i mailen jeg mottok etter at jeg registrerte meg, i tillegg mottok jeg plastkortet i posten etter ca 3 uker.....

Og plastkortet er helt nydelig.. Siden vi alle i denne tråden er blant US sine "beste" kunder burde vi alle få et flott US kort også...:colgate::colgate::drunk:

Da har jeg kastet meg på 1st bølgen også, men går litt mot strømmen. Det blir med Aeroplan i stedet, og til USA. Med LH FRA-DEN og ORD-FRA, begge i forbindelse med neste års vårtur til Las Vegas. Blir også UA domestic 1st DEN-LAS og LAS-ORD. Totalt 100.000 miles. Blir bra det håper jeg. :)

Da har jeg kastet meg på 1st bølgen også, men går litt mot strømmen. Det blir med Aeroplan i stedet, og til USA. Med LH FRA-DEN og ORD-FRA, begge i forbindelse med neste års vårtur til Las Vegas. Blir også UA domestic 1st DEN-LAS og LAS-ORD. Totalt 100.000 miles. Blir bra det håper jeg. :)

Domestic first er ikke noe å rope hurra for. Som regel kan setene sammenlignes med premium economy, men servicen er en del bedre og man får gratis bagasje i tillegg til 10x bedre mat enn i economy kabinen. Buy on board på amerikanske flyselskap er veldig stusserlige saker.

Domestic first er ikke noe å rope hurra for. Som regel kan setene sammenlignes med premium economy, men servicen er en del bedre og man får gratis bagasje i tillegg til 10x bedre mat enn i economy kabinen. Buy on board på amerikanske flyselskap er veldig stusserlige saker.

Jeg vet hva Domestic 1st går ut på,. Derfor jeg skrev nettop dette, og ikke bare 1st. Nå er ikke turen DEN-LAS all verdens lengde på, så det spiller vel strengt tatt mindre rolle, men for LAS-ORD er bedre seter gull. Gratis bagasje har man da uansett. :)

Hva er en stopover og hva er reglene for den?

Det står i tråden, det er bare å lete. Kravene til stopover håndheves dog litt ulikt alt etter hvem man prater med. Da er det bare å kjøre på med agent-ruletten!

Søøøren, må med gråt i stemmen melde at det ikke ble 100' points på familiemedlemmene... Det ble ny sykkel på far i stedet

Dum spørsmål (beklager). Er F class på LH sine A380 tilgjengelig eller ikke?

Vet at de ble blockert til PEK og NRT først, men ser ut som de er åpen til MIA nå. Fortsatt blokkert til PEK org NRT?

Status
Not open for further replies.
Back