Der var bookinga mi i mål! Og for 1/10 del av prisen av hva full fleks F koster omtrent. Gleder meg som en unge på julaften.
Grattis!! det blir sikkert gøy!
Vurderer å kjøpe 100000 miles og deretter kjøpe 25000 (for vanlig pris) til for en kombinert F- og C-tur til US (EU-SFO-HNL e.l).
1. For dere som har peiling: er dette en ok utnytting av miles?
2. Hvordan er nøyaktigheten hos ANA på seter hos UA?
3. Er intercontinental F hos UA verdt det?
Nå mener jeg at tilgjengeligheten på awardseter til USA og Nord Amerika generelt er veldig dårlig. Er mange som vil reise den veien.
ANA er rimelig nøyaktig ja. Hender dog at det er avvik. F hos UA har jeg hørt mye rart om så jeg ville heller gått for et europeisk selskap om du finner awardseter.
De vil ta skatter og avgifter (etter det jeg har lest kommer det helt an på agenten) men dette endte opp for min del på 700 NOK. Sørg for å be om alle referansenummere du kan få tak i. Jeg ser nå at min booking kommer opp på Lufthansa, US AIrways, Swiss og United Airlines noe som jeg anser for et godt tegn. De vil sende billetten ut på email. Jeg fikk beskjed om å ringe i morra om jeg ikke har fått noe.
Nå mener jeg at tilgjengeligheten på awardseter til USA og Nord Amerika generelt er veldig dårlig. Er mange som vil reise den veien.
ANA er rimelig nøyaktig ja. Hender dog at det er avvik. F hos UA har jeg hørt mye rart om så jeg ville heller gått for et europeisk selskap om du finner awardseter.
Skatter og avgifter skal selvfølgelig betales. Det du ikke skal betale for er fueltillegg.
Vedr mail så finnes du bookingen på weben også, med billettnummer. Mailen inneholder det samme.
Hmm har ikke dukket opp noe billettnr enda når jeg sjekker bestillingen på US Airways sin hjemmeside. Håper det gjør det snart da. Ellers takk for oppklaring.
Søkte nettopp på Award Nexus og fant både C og F SAN-OSL med utreise 1. nov. og retur 4. nov. Mulighet for F på LH mellom USA og Tyskland begge veier, men med *A blir det jo 145K poeng.
Spørsmålet er om billetten bare er på hold, eller om de venter på bekreftelse på noen seter. Dersom det ikke er trukket mil fra konto så er det hvertfall ikke billettert.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.