LN-FHU
Superflyer
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles
Høres ut som du bare var max uheldig med agent. Ring bare tilbake med US-ref, og spør pent om spesifikk booking-referanse til SK, LH og LX. Avgiftene høres riktige ut.
Ringte du 800 18863 ? Jeg har iallefall ikke hatt noe negative opplevelser på dette nr. Lykke til, det blir helt sikkert bra.
Som et lite PS har jeg sett på FT at problemene med LX kan være at US har problemer med å se ledige seter på avganger veldig tidlig og veldig sent, selv
om ANA,ExpertFlyer eller KVS viser ledige Awardseter.....:angry:
Fikk beskjed i går om å ringe tilbake i dag for å bekrefte og fikk en kar på tråden. Etter å ha hentet opp bestillingen fikk jeg beskjed om at alle flightene var ugyldige: "We are US Airways, we don't sell flights for Lufthansa or Swiss". Prøvde å forklare at de var booket med Dividend miles, at det bare var Star alliance flighter, at kolleagen i går sa det så greit ut osv. Når han tilslutt nesten skrek "We are US Airways..." sa jeg kjapt takk for meg. Ringte opp igjen etter en halvtime, fikk en annen dame på tråden og oppgav samme booking ref og fikk umiddelbart beskjeden "all flights are OK". Ikke like effektiv og hyggelig som hun i går, men hun gjorde det hun skulle og fikk også avgiftene riktig med en gang (76 pund høres i hvert fall ut som ikke inkluderer noe fuel surcharge.)
Her må det ha blitt en misforståelse mellom Helga og meg. Jeg spurte om "Amadeus booking reference" og da reagerte hun som om jeg hadde spurt om telefonnummeret til hennes 15 år gamle datter. "Are you a travel agent sir?"...nei, "only travel agents needs that code, there is no reason why you need that...osv".
Hva nøyaktig burde jeg kalt det for å få noe annet enn US booking koden? Prøvde også å spørre "do you have any other booking reference" men fikk nei. Har fått seter på rad 1 begge veier, men kunne gjerne tenkt meg et vindussete hvis det er ledig.
Neste gang jeg eventuelt skal ringe de kommer jeg til å bruke skjult ID og vente til jeg når min venn fra i går. 99 % sikker på at hun satt i bakgrunnen når jeg ble skjelt ut av min nye uvenn i samtale nr. 1.
Høres ut som du bare var max uheldig med agent. Ring bare tilbake med US-ref, og spør pent om spesifikk booking-referanse til SK, LH og LX. Avgiftene høres riktige ut.
Ringte du 800 18863 ? Jeg har iallefall ikke hatt noe negative opplevelser på dette nr. Lykke til, det blir helt sikkert bra.
Som et lite PS har jeg sett på FT at problemene med LX kan være at US har problemer med å se ledige seter på avganger veldig tidlig og veldig sent, selv
om ANA,ExpertFlyer eller KVS viser ledige Awardseter.....:angry: