..og for 100.000 Miles, kan man. f.eks. fly i F til enkelte destinasjoner i Asia, eller i C til USA - alt for rett under 10.000 norske kroner![]()
Dette var jo supert! Synd at jeg ikke hadde sett dette tidligere...
Tenkte meg til Bangkok neste år, og en business-billett til 1500 USD er det ikke noe å si på. Registrerte meg på ANA's sider og fikk tilgang til å sjekke bonussetene. Var imidlertid vanskelig å oppdrive businessbilletter på returen: BKK-OSL.
Ved å ringe US Airways, - finner de flere muligheter enn ANAs webside viser til OSL? Ser at det er ledig business via BKK-FRA... og FRA-OSL er ikke noe problem med SAS.
Takker for eventuell bistand på forhånd!
w
Det er ikke en god deal aa ta ut businessbilletter. For all del, ikke ha det som maal. Det er kun Firstbilletter og kun til Nord Asia og Afrika som er god deal.
For 14-17K kan du kjoepe businessbilletter til baade asia og USA mesteparten av aaret og med det opptjene en haug poeng (dvs 20K+ tur retur) og i tillegg status
Det er fortsatt et hull i systemet til ANA som gjør at det er mulig å søke "Partner Awards"
Etter å ha logget deg inn på ANA, så velg "Award Reservation".
1. Klikk på "ANA International Flight Awards" (de andre valgene er i grått og ikke mulig å velge).
2. Så legger man inn en gyldig rute (f.eks. NRT-HKG) og trykker "Next".
3. Bla deg ned på resultatsiden og der finner du knappen "Use Star Alliance Member Airlines"
4. Og vips så er du "back in business" (evnt First) :lol:
Har de tettet dette hullet nå ?
Hvis noen finner ut av det eller har tilgang : Er på utkikk etter sete fra Oslo/ Europa til Beijing nå den 9. - retur 14. eller 15. F- eller C-klasse.
Har de tettet dette hullet nå ?
Takk, fant ut av det.
Ja, ser dårlig ut med returen![]()
Retur med Air China´s 777 til ARN, også i First, noen som har tatt den turen på rad 1 eller 2 ? Bør jeg ev. bestreve meg for å finne retur med annet selskap ? Ser at det bla. er ledig hos Turkish i F, nattflyvning.
Den usedvanlig forfriskende og oppegående damen på US´s norske 800-nummer vil ha over 2.000,- i skatter og avgifter av meg, kan dette stemme, eller skal en fremdeles slippe unna utlegg på bonusturer med LH ?
Da vil det neste døgnet vise om det blir tur eller ikke![]()
Joda,
reservert vindussete på rad 83 på LH´s jumbo til PEK, nå gjenstår det bare å se om jeg får visa til Nord-Korea på særdeles kort varsel..
Retur med Air China´s 777 til ARN, også i First, noen som har tatt den turen på rad 1 eller 2 ? Bør jeg ev. bestreve meg for å finne retur med annet selskap ? Ser at det bla. er ledig hos Turkish i F, nattflyvning.
Den usedvanlig forfriskende og oppegående damen på US´s norske 800-nummer vil ha over 2.000,- i skatter og avgifter av meg, kan dette stemme, eller skal en fremdeles slippe unna utlegg på bonusturer med LH ?
Da vil det neste døgnet vise om det blir tur eller ikke![]()
Ikke kast bort en slik tur med air china! Turkish er mye bedre enn ca tipper jeg.
Takk for tips, hadde ikke lest alle postene her godt nok.Be dem regne om billetten før den utstedes, høres ut som de har tatt med fueltillegget.
Prøver å kjøpe poeng hos US nå, men får feilmeldingen: Invalid phone number. Be sure to enter the correct telephone number.
15/9 er siste dag i denne omgang.
Denne gangen er det 100% uansett antall mil opp til 50.000 + 50.000.Simply buy or gift miles between September 16 and November 15, 2010, and you’ll automatically get or give twice the miles for free.
Husk at du må velge "Internasjonalt nummer" og så husker jeg ikke hva det er, men lurer på om det var 47xxxxxxxx som måtte inn der. (Uten pluss og 00).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.