Og det er slutt på Nord-Amerika -Asia via Europa og Europa-Asia via Nord-Amerika. Det ble vel for mange kreative routinger etter hvert.
Ser at Lufthansa skal rekonfigurere en del av sine 744. First class skal ned fra 16 til 8 seter, man skal modifisere eksisterende seter slik at man får et sete der midtgangsetet er i dag, og en seng der vindussetet er.
Det er i første omgang 10 fly som skal modifiseres. En del fly skal ikke modifiseres, siden de skal ut av flåten, og en del fly mister 1.klasse. Planlagt er at det skal skje i løpet av 2011. Vil tro at tilgjengelighet på F vil gå vesentlig ned da, 3-4 seter pr flight i O-klasse blir det nok slutt på.
Hvilke ruter får ny første klasse først? Jeg tipper PVG, SIN, HKG pluss kanskje en rute til Sør-Amerika og resten til USA.
Og da har de begynt å endre på setekartet. De tre som jeg hjalp med bookingen har blitt flyttet på. De som har flighter med Lufthansa 744 fra våren av, bør sjekke hvor de nå har blitt plassert. Vedlagt et bilde av hvordan setekartet ser ut nå
Neida, men i stedet for at alle var på rad 83, var det to på rad 83 og en på rad 81 som jeg flytta bak til rad 82. Noen som har sett bilder av hvordan den nye layouten ser ut?
Vil tro at tilgjengeligheten går drastisk ned i O-klasse fremover.
The gravy train has reached the station![]()
The gravy train has reached the station
Glad jeg booket min siste F tur for litt over en måned siden...
Da har man fått booket julegaven til seg selv og madamen, med avreise i august![]()
SVG-FRA-ZRH LH C
ZRH-BKK LX F
BKK-HKG TG F (Destination)
HKG-HND NH C (Stopover)
HND-GMP OZ C
ICN-FRA LH F
FRA-SVG LH C
Gikk rimelig greit å få satt opp denne, tross signaler om magrere tider...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.