100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

takk for svar.
det som skjedde var at bilettene ble skrevet om igår og jeg fikk ny retur via FRA. Samtidig hadde de og fikset F fra BKK-DPS. Det eneste som egentlig manglet var F fra DPS-BKK, fikk inntrykk av at han skulle ordne det og, men tok tydeligvis bare F den ene veien. Ble ikke noe gebyr for ny bilettering sikkert grunnet schedule change.

Det eneste som da gjennstår er evt J til F på retur DPS-BKK, men lurer på om jeg bare skal si meg fornøyd med turen og la det være med det. Får det vel ikke gjennom dersom det er policy å ikke endre klasse på eksisterende bonus turer slik som de gav inntrykk av.

Da ser det jammen ut til at denne er tilbake...$1478 for 100 000 miles...

http://www.usairways.com/en-US/divi...html?CAMPAIGNCODE=USBuyLanding&c=USBuyLanding

Edit: $1375 for 87500 blir det vel...må bo i USA for å få de siste 12500 poengene med den toolbar'en ser det ut som...da må man vel legge til $360 til for å få 100000...men rundt $1700 er fremdeles ikke galt for en *A long haul business billett...ja pluss tax da selvfølgelig.

Last edited:

Da ser det jammen ut til at denne er tilbake...$1478 for 100 000 miles...

http://www.usairways.com/en-US/divi...html?CAMPAIGNCODE=USBuyLanding&c=USBuyLanding

Edit: $1375 for 87500 blir det vel...må bo i USA for å få de siste 12500 poengene med den toolbar'en ser det ut som...da må man vel legge til $360 til for å få 100000...men rundt $1700 er fremdeles ikke galt for en *A long haul business billett...

Hvorfor bruke det på C-klasse når man kan bruke det på 1.kl??

Ja, de driver stadig å skal selge billig og forsøke å unngå at folk trikser:
...must have been registered with a United States or Puerto Rico address on 2/1/2011. Members who did not have a United States or Puerto Rico address on file as of 2/1/2011 are not eligible to receive the 25% additional bonus regardless of address updates.

Hm, for flytte til jetcarrieradressen min så jeg er klar for neste tilbudsrunde.

Vel, jeg vurderer å kjøpe 87.500 foreløpig og vente med 12.500 til ev neste salg. Full pris for man jo alltid kjøpt poeng.

Har null sjanse i inneværende år å brenne av 100.000 på F uten bare det "å brenne av" på en tur til et sted noen dager . Et sted jeg egentlig ikke har lyst eller tid til akkurat i år.

Edit: Akkurat i kveld er jo $ kursen bra... Bloomberg i kveld kom med noen tanke rogså.

Du verden, her blir det fest framover!

Tre fortløpende turer i F til MNL.

Første en med Dividend i jula, så en med Eurobonus neste helg og så en ny Dividend om noen måneder! Må finne noen nye legs som jeg kan prøve!

Sier som Bizflyer: "er det rart jeg drikker!"

Men med Bollinger og Dumpa er det jo ingen smerte.................

Du verden, her blir det fest framover!

Tre fortløpende turer i F til MNL.

Første en med Dividend i jula, så en med Eurobonus neste helg og så en ny Dividend om noen måneder! Må finne noen nye legs som jeg kan prøve!

Sier som Bizflyer: "er det rart jeg drikker!"

Men med Bollinger og Dumpa er det jo ingen smerte.................

Jaja, får jo håpe du klarer å holde deg våken neste gang da, og ikke sånn som sist da du sovna sittende rett opp og ned i et F sete hos Lufthansen før avgang og ikke våkna igjen før hjula traff bakken i SIN. Jommen sa jeg First class experience!!:colgate:

BF:cool2

Jaja, får jo håpe du klarer å holde deg våken neste gang da, og ikke sånn som sist da du sovna sittende rett opp og ned i et F sete hos Lufthansen før avgang og ikke våkna igjen før hjula traff bakken i SIN. Jommen sa jeg First class experience!!:colgate:

BF:cool2

Elleve timer med hvitvin og champis før takeoff fra FRA er ikke for sveklinger! Til og med en erfaren som meg måtte gi tapt.

Skal ta'n igjen 13. mars. Da blir det LH i F motsatt vei, SIN-FRA, og da er man sliten etter ferien og tar det rolig.

Ser at Lufthansa skal rekonfigurere en del av sine 744. First class skal ned fra 16 til 8 seter, man skal modifisere eksisterende seter slik at man får et sete der midtgangsetet er i dag, og en seng der vindussetet er.
Det er i første omgang 10 fly som skal modifiseres. En del fly skal ikke modifiseres, siden de skal ut av flåten, og en del fly mister 1.klasse. Planlagt er at det skal skje i løpet av 2011. Vil tro at tilgjengelighet på F vil gå vesentlig ned da, 3-4 seter pr flight i O-klasse blir det nok slutt på.
Hvilke ruter får ny første klasse først? Jeg tipper PVG, SIN, HKG pluss kanskje en rute til Sør-Amerika og resten til USA.

Dette bildet er ute på nett, det ser jo bra ut!!

181682_188839317816435_117380074962360_508230_604333_n.jpg

Edit: $1375 for 87500

Greit hvis man skal til Sør-Afrika. Lite med F-seter dit, og både SA og Swiss har en del i C-klasse (75.000 mil). 80000 Nord-Asia i C-klasse også, hvis man ikke finner F-seter eller rett og slett er klar for å slite seg gjennom en tur på business.

Så jo skikkelig bra ut.... :)

Ser det diskuteres om D-AIHT er MUC-basert fly på vielvliegertreff.... Det håper jeg da virkelig, siden jeg skal fra HKG-MUC i juni med A346....Det hadde vært herlig å få nye F på hjemtur :D :D

Nytt supertilbud ja, ikke fullt så godt som de to forrige men meget bra (fikk ikke benyttet meg ved disse anledningene). Jeg vurderer selv en tur til østen i sommer (månedsskiftet Juli/August). Tenker noe routing ala OSL-PVG-XIA-PEK-TYO-OSL (kan selvfølgelig stokke om litt på rekkefølgen her). Dette holder ikke til First, men nok til en tur i C. Enkelte av billettene her kan selvfølgelig kjøpes separat. Har selv tilgang til ANA tool. Skal man jo reise i C så er det North Asia og South/Central Asia som man har tilstrekkelig poeng for. Det jeg lurer på, kan det være vanskelig å finne award seats i denne perioden/høysesong? Isåfall, hvor lenge er disse poengene gyldige, i tilfelle alternativet blir å benytte dem ved en senere anledning?

Nytt supertilbud ja, ikke fullt så godt som de to forrige men meget bra (fikk ikke benyttet meg ved disse anledningene). Jeg vurderer selv en tur til østen i sommer (månedsskiftet Juli/August). Tenker noe routing ala OSL-PVG-XIA-PEK-TYO-OSL (kan selvfølgelig stokke om litt på rekkefølgen her). Dette holder ikke til First, men nok til en tur i C. Enkelte av billettene her kan selvfølgelig kjøpes separat. Har selv tilgang til ANA tool. Skal man jo reise i C så er det North Asia og South/Central Asia som man har tilstrekkelig poeng for. Det jeg lurer på, kan det være vanskelig å finne award seats i denne perioden/høysesong? Isåfall, hvor lenge er disse poengene gyldige, i tilfelle alternativet blir å benytte dem ved en senere anledning?

PS: hvor lenge må man forresten ha vært medlem av Dividend miles for å benytte seg av dette tilbudet?

Det går an å kjøpe 12500/22500 poeng til vanlig pris for en total på 100 000/110 000, og dermed kunne ta reisen til Asia nord eller Asia sør i første klasse. Selv med fullpris på de siste poengene, er dette en mye bedre deal enn C-klasse.

Status
Not open for further replies.
Back