![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Naa maa man huske at det er blokktid som publiseres - ikke flytid.Selskapene staar fritt til aa legge mer 'fluff' inn i rutetida om de oensker. Da kan man fort komme frem litt tidlig...
|
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ja du har helt rett. Kvalitet koster. Litt off topic: en bekjent av meg drev en eksklusiv klesdorretning. Hun hadde et parti skjorter av et merke ingen kjente. De solgte ikke, og ble hyllevarmere i lang tid. Hun lurte på hvordan hun skulle bli kvitt de,og fant en uvanlig ide: hun doblet prisen, og de ble solgt. Kvalitet koster jo. Og sommerklær på H&M er av lavere kvalitet i august enn i mai. Grand Hotel i Egersund er nesten like dyrt som Grand Hotel i Oslo. Jeg har bodd begge steder ![]()
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
mvh,
![]() |
#26 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Denne trip-reporten er ikke noe annet enn et surt oppgulp.
Ryanair lover ikke noe annet enn å frakte deg billigst mulig fra A til B on time. Og det har de tydeligvis gjort. At dine forventninger ligger på et høyere nivå er faktisk ditt eget problem. Liker du ikke konseptet - fly med noen andre!
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jepp, jeg ville jo ikke overaske noen.
![]() Og er tydeligvis en trip rapport som engasjerer.... Selv om noen ikke likte den ![]() Last edited by Someone; 12-06-2011 at 21:47. |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tror de aller fleste visste hva vi kom til å få servert, så jeg ser ikke at det er grunn til å debattere dette.....
![]() ![]() Forøvrig undrer det meg at et selskap som FR ikke klarer å effektivisere ombordsalget sitt, for det må vel være mye penger å hente på dette. |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Affirm. Til samme flyplass, tilnærmet samme ruting, 40min forskjell.
#30 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Synes det var en utrolig bra rapport. Hadde ventet verre kritikk av Ryanair.
![]() Er det billig nok må det være helt greit å bruke. Men enig at det er rart de ikke prøver å modernisere seg litt på noen rutiner, men kanskje er det en grunn... |
![]() |
![]() |
#31 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Om fargevalg og litt treg servering er det mest negative du klarte å finne hos Ryanair kan jeg ikke se noen grunn til at noen skulle unngå dem.
Norwegian og spesielt SAS er vanligvis tomme for den maten og/eller de drikkene jeg kunne tenke når de har somlet seg til raden min med salgsvognen. Så her scorer faktisk Ryanair høyere. Ellers vet folk som reiser litt at man skal ha litt valuta og forskjellig skillemynt tilgjengelig. Kan ikke se det skal være nødvendig å dra frem Mastercard for å kjøpe en Cola eller en pose peanøtter. Ser ellers at du ikke kommenterer på prisene på mat og drikke, sikkert fordi du ikke ville si noe positivt. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Dette er forresten langt flere betalingsalternativer enn hva for eksempel SAS tilbyr. ![]() Last edited by robertaas; 13-06-2011 at 01:51. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Hehe ja det er klart det engasjerer! Når man så til de grader hater et selskap men allikevel reiser med de, ja da følger folk med. Og så kan jo faktisk se det slik: Ryanair leverte! De hadde en avgangstid som passet dere godt. De hadde en god pris, de gikk på rute, og du hadde en trygg reise. Og da er jo mye av det viktige innfridd. Og du vil reise med FR en annen gang også hvis konkurrentene har en høy pris eller rutetid som ikke passer dere. Til tross for farger ombord, treg servering ombord og at du må legge inn passnummer i bestillingen. Ha en strålende dag. ![]()
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Hvorfor nogle tager sådan på vej blot fordi der er andre, der ikke synes FR leverer et godt produkt forstår jeg ganske enkelt ikke. Man skal da ikke have prøvet ret meget i livet for at kunne se det er et discount-produkt og man skal da heller ikke have deltaget i mange matematiktimer for at kunne regne ud at de langt fra altid er så billige som de gerne vil udgive sig for at være. Det kan da være en ok løsning at rejse med dem hvis man, som i Someones tilfælde, sparer en masse penge og afgangstiderne passer godt, men nogen særlig god oplevelse bliver det altså aldrig. Netop af den grund slår FR jo også selv kun på pris og ikke komfort og service når de markedsfører sig. Selv kan jeg godt leve med lidt snavs og kedelig komfort en gang imellem, hvis prisen er lav, men jeg kommer stadig ikke til at benytte dem igen - fordi jeg synes de har en skidt forretningsmoral, men det er jo en anden snak.
![]() |
#37 |
Front section flyer
|
![]()
Seriøst så har vel ikke det jeg kan huske FR skrytt på seg å ha verdens beste service ??
Du kommer deg fra A-B på en grei måte. Mener jeg så sist jeg kjørte FR at de hadde en sånn kort maskin. Er ikke så mange som har mynter med seg på tur. Intriøret i et FR fly er ikke akkurat noe å skryte av vil jeg si, men hva kan man forvente til de prisene de har? Skal være enig i at å drive med det BP opplegget de har suger bigtime.. Må jo bli mere effektivt for FR og hvis man kunne sjekke inn med kreditkortet. Uansett så er det ingen som tvinger noen til å fly med FR. Og tror Mr Someone fikk den debatten han ville om FR....hehe |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var veldig OK å lese denne trip report. Er det slik at du må legge inn pass nummer ved check-in uansett hvor du skal reise med de ?
|
![]() |
![]() |
#39 |
Front section flyer
|
![]()
Passnr må stå på boarding passet ditt uansett ja..
#40 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål: Kan noen av bekrefte eller avkrefte ... | LN-DAG | Flyforum | 8 | 21-02-2011 01:14 |
Mine modellfly | FlyboyKarsten | Samlerhjørnet | 4 | 13-09-2010 19:57 |
Kan noen bekrefte at twy "Y" på ENTO er åpnet ? | ENTO | Flyforum | 3 | 25-01-2010 09:51 |
Mine flybilder | Simen-MS | Flyforum | 24 | 29-03-2006 00:29 |
OT: Kongen av fordommer | LN-MOW | Flyforum | 5 | 23-09-2004 13:14 |