Tjaaa... Du trenger jo ikke å ha prøvd alt i verden for å synes det er dårligere kvalitetNoen ganger er det så enkelt som lavere pris = lavere kvalitet. QED. I alt fra dagligvarehandel til klesprodukter, hoteller og flyselskap
Noen ganger gjemmer den dårlige kvaliteten seg bak lukkede dører.
Tjaaa... Du trenger jo ikke å ha prøvd alt i verden for å synes det er dårligere kvalitetNoen ganger er det så enkelt som lavere pris = lavere kvalitet. QED. I alt fra dagligvarehandel til klesprodukter, hoteller og flyselskap
Noen ganger gjemmer den dårlige kvaliteten seg bak lukkede dører.
Hm hm 189 pax i 738 burde vel gi en knyttnevetest likt for alle selskap.:headbang ?
Naa maa man huske at det er blokktid som publiseres - ikke flytid.Selskapene staar fritt til aa legge mer 'fluff' inn i rutetida om de oensker. Da kan man fort komme frem litt tidlig...
Denne trip-reporten er ikke noe annet enn et surt oppgulp.
Jepp, jeg ville jo ikke overaske noen.![]()
Men siden Rymle sier flight plan, der er flytiden spesifisert, TEET står der. (Total Estimated Enroute Time). Spørsmålet blir da om det er i den tiden han ser forskjell?
mvh,
Om fargevalg og litt treg servering er det mest negative du klarte å finne hos Ryanair kan jeg ikke se noen grunn til at noen skulle unngå dem.
Ellers vet folk som reiser litt at man skal ha litt valuta og forskjellig skillemynt tilgjengelig. Kan ikke se det skal være nødvendig å dra frem Mastercard for å kjøpe en Cola eller en pose peanøtter. Ser ellers at du ikke kommenterer på prisene på mat og drikke, sikkert fordi du ikke ville si noe positivt.
Nå reiser jeg som oftest ikke lokalt i Europa så jeg har litt flere varianter tilgjengelig både med store og mindre valører da det ofte er praktisk og kan spare mye tid. Hos Ryanair aksepterer de uansett både Euro og pund.. både i mynter og sedler så det burde ikke være så vanskelig å ha litt med seg og de aksepterer jo også kort for de som absolutt vil betale for peanøttene med Mastercard.Hvorfor skal det være nødvendig å ha skillemynt for flere valutaer? Det er jo tross alt innen Europa man reiser? Hva er problemet med å forvente at et flyselskap som stort sett flyr innenfor Europa aksepterer VISA/MasterCard etc.? Estland har jo også gått med i Euro-samarbeidet...
Jepp, jeg ville jo ikke overaske noen.
Og er tydeligvis en trip rapport som engasjerer.... Selv om noen ikke likte den :stir
Ellers vet folk som reiser litt at man skal ha litt valuta og forskjellig skillemynt tilgjengelig. Kan ikke se det skal være nødvendig å dra frem Mastercard for å kjøpe en Cola eller en pose peanøtter. Ser ellers at du ikke kommenterer på prisene på mat og drikke, sikkert fordi du ikke ville si noe positivt.
Folk som reiser litt vet vel at de fleste flyhselskap i dag "foretrekker betaling med kredittkort" samt at enkelte selskaper (ihvertfall i USA) faktisk kun aksepterer kredittkort, så denne kjøper jeg ikke. Jeg har sjeldent "diverse skillemynt" med meg...
Det var veldig OK å lese denne trip report. Er det slik at du må legge inn pass nummer ved check-in uansett hvor du skal reise med de ?
Inntil vi får gulfselskaper som selv flyr fra Norge er det vel ingen av de som flyr fra Norge som har interiør å skryte av. Hos SAS får man for eksempel 17 år gamle fly med nedslitt interiør og askebegre i armlenene. Jeg kan virkelig ikke se at Ryanair skal utmerke seg spesielt i negativ retning når det gjelder interiør.Intriøret i et FR fly er ikke akkurat noe å skryte av vil jeg si, men hva kan man forvente til de prisene de har?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.