Nå begynner vel denne tråden å bli en egen ”Ryanair hate tråd” som vanlig og mye av de samme argumentene og motargumentene.
En sak som er lett å se på de forskjellige innleggene er at det er en del her inne som føler seg truet av Ryanair (med god grunn) og da en del her inne som har blitt en del av denne ”klikken” som det ofte blir.
Jeg mener at de her inne som begynner til og med hevde at for eksempel SAS kan hevde seg på pris mot Ryanair går jo ut på fryktelig tynn is, og vil garantert møte seg selv i døren.
(Ja de har mye gebyrer - men voksne mennesker ser stort sett på totalsummen - men du har et ribbet alternativ for de aller gjerrigste)
Jeg har respekt og sympati for de som jobber i luftfarten her inne, men å spille fremdeles på at Ryanair plager de ansatte til de grader er vel på tide å slutte med?
Dette er et flyforum og Ryanair bidrar til langt bedre tilgang på reiser og de er virkelig med på å øke antall reisende. De setter faktisk også en standard der ute med å ha så vidt jeg har forstått en svært ny og moderne flåte (738 med 189 seter hvis jeg ikke er helt ute å kjøre)
At askebeger er retro etc. er for oss flynerder litt kult – men for mutteren som ikke er å veldig glad i å fly så er ikke 26 år gamle MD maskiner noe særlig romantisk.
Skal man prøve å sammenligne dette med for eksempel SK (som det blir gjort her) så ta med alle faktorene.
Jeg er ikke luftfarts ansatt, men reiseglad og fly interessert – jeg er meget glad for at Ryanair finnes, at de er meget populære og leverer (i motsetning til andre europeiske selskap) gode tall.
Beklager igjen å lage et innlegg som ikke passer inn her, men det blir bare igjen så påtatt og har som vanlig på meg en motsatt effekt.
Legger ved et på et tre smiletegn for å ikke bli permanent buet ut.