Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
O.K., men jeg får ikke åpnet "teaser" vedlegget. Feil 2 står det.
Dessuten forplikter jo en 774 etter den noe spenstige plen klippingen med 753 i Toulouse![]()
Er det bakt inn en release av 777-400 i programmet?![]()
Greit. Da får SAS et ekstra år på seg til å frigi et par piloter. Og Swiss også.:up:
Åååå. du kan jo ikke komme med sånne spoilere!Jeg kan fortelle deg at en SAS 330 eller 340 er med i programmet i formasjon med en OS 777, en LH 380, en SQ747 og en Swiss 330..
Og skipperen på SAS sin 340 er selvsagt deg :up:
Vil det evt. bli noen gode til/fraslutningspriser? Ser for meg at en enveisbillett hjem fra PHX kan bli hakket dyrere enn f.eks. en open-jaw OSL-NYC//PHX-OSL, så da vil det vel bli billigere for en nordmann/europeer å møte opp i NYC?
Så da snakker vi rutefly Europa-NYC, Charter fra NYC til PHX (som sikkert ikke går direkte?), og rutefly hjem igjen fra PHX for en overkommelig pris? Noe ca. anslag på hva det vil koste?
Dette er jo et must å bli med på!
Jeg betalte litt over 4K NOK for charterbilletten min... Det var i Y.
Synes jeg ser Fnate-bloggen før og etter dette - får vel knute på snabelen av slikt![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.