DY LN-LNH/EI-LNH - status

Re: EI-LNH/LN279 - status

Fra i morgen blir denne å finne på norsk register som LN-LNH.

Da er alle 787-8 til Norwegian å finne på norsk reg. :nor

Re: EI-LNH/LN279 - status

Fra i morgen blir denne å finne på norsk register som LN-LNH.

Da er alle 787-8 til Norwegian å finne på norsk reg. :nor

Ja da ble det nesten et år med EI reg. da. Hvorfor fikk den ikke LN reg. fra starten av? Jeg mener å huske at de første Dreamlinerne hadde blitt omregistrert til LN når -LNH ble levert.

Hadde dessverre ikke forundret meg :(
Er vel bare de to som Norse skal ha av -8 som har fått nye operatører, resten er parkert rundt om. LNC har jo stått på OSL siden før pandemien, og LNE står vel fortsatt på ARN. DY er vel fortsatt leid inn til å passe på dem, og passer godt på dem, men ville ikke forundre meg om leasingselskapene gir opp.

Kanskje LNC taues bort til flysamlinga og blir en del av utstillinga? Flyfag på Kjeller kan jo passe på den som de gjør på KKW i Bodø.
Er lov å håpe :)

Hadde dessverre ikke forundret meg :(
Er vel bare de to som Norse skal ha av -8 som har fått nye operatører, resten er parkert rundt om. LNC har jo stått på OSL siden før pandemien, og LNE står vel fortsatt på ARN. DY er vel fortsatt leid inn til å passe på dem, og passer godt på dem, men ville ikke forundre meg om leasingselskapene gir opp.

Kanskje LNC taues bort til flysamlinga og blir en del av utstillinga? Flyfag på Kjeller kan jo passe på den som de gjør på KKW i Bodø.
Er lov å håpe :)

Både -LNC og -LNE er kandidater til part-out. Problemet er at både OSL og ARN er dårlig egnet for denne aktiviteten.

LNH er nå avregistrert fra Norsk register og har fått M-ABSD som ny registrering og eid av UMB Bank.

Etter hva jeg forstår er Norse i en overleverings prosess til Avainca/FAA med N799AV på ARN.
Neste ut for Norse å sette i stand er ex.LN-LNH i PIK. Deretter skal de begynne på -LNC på OSL. Begge skal til Avianca.

Etter hva jeg forstår er Norse i en overleverings prosess til Avainca/FAA med N799AV på ARN.
Neste ut for Norse å sette i stand er ex.LN-LNH i PIK. Deretter skal de begynne på -LNC på OSL. Begge skal til Avianca.

Norse? Har de mekanikere?

Det er vel litt av årsaken til at de har hatt i oppgave å passe på disse tidligere Norwegian-Dreamlinerne, blant annet på ARN.

Back