DY LN-LNI/EI-LNI - status

Re: EI-LNI/LN400 - status

Noen som vet hvor mange seter det er i denne?

Med et visst forbehold, siden man alltid skal være kritisk til det man finner på nett, så opplyser wikipedia om 35C og 309Y på DY's B789 Dreamliner, som da skal gi 344 seter.

Regner med at noen av forumets kloke hoder kan bekrefte eller avkrefte disse tallene, men det var det jeg kunne finne. :)
 
Last edited:
Re: EI-LNI/LN400 - status

Nødutganger skal være lett synlige, også fra utsiden. Derfor har de ofte en annen farge enn bakgrunnsfargen på flykroppen. Gul eller hvit gjør god nytte mot rød bakgrunn;)

Espen

Helt korrekt.

Kommer jag ihåg korrekt så måste den randen vara 5cm bred.

Enig i at nødutganger skal være godt markert, men ser man på andre dreamlinere så er det ingen markering. Air New zealand sin svarte 787 har en liten markering som ivertfall ikke er 5cm bred!
Da må hvite/lyse fly være unntak da?
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Enig i at nødutganger skal være godt markert, men ser man på andre dreamlinere så er det ingen markering. Air New zealand sin svarte 787 har en liten markering som ivertfall ikke er 5cm bred!
Da må hvite/lyse fly være unntak da?
Ett EASA krav är det på två tum.
CS25.811f
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Klart for jomfrutur.

BOE646 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Snohomish County (KPAE) at 12:30 PST Thursday heading for Snohomish County (KPAE) for an estimated arrival at 14:31 PST.

Expected route: SEA J523 TOU HQM AST ONP TOU
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Bildet av first flight lagt ut på flickr av Woodys Aeroimage

http://flic.kr/p/DDqEMW
24708723952_6e914dfff8_b.jpg
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Med et visst forbehold, siden man alltid skal være kritisk til det man finner på nett, så opplyser wikipedia om 35C og 309Y på DY's B789 Dreamliner, som da skal gi 344 seter.

Regner med at noen av forumets kloke hoder kan bekrefte eller avkrefte disse tallene, men det var det jeg kunne finne. :)

35C/309Y er korrekt :-)
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Noen som vet om denne har vært noe mer i lufta på testflight?

Har prøvd å fulgt med på flightradaren, men ikke sett den.....
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Nærmer seg levering og akkurat nå er de første ordinære flightene planlagt med OSL-JFK 29 februar, også en tur OSL-FLL 1 mars, før flyet så sendes til LGW for og operere longhaul derfra fremover

http://airlineroute.net/2016/02/15/dy-789update3/

29FEB16 Oslo – Ft. Lauderdale one-off service
01MAR16 Oslo – New York JFK one-off service
02MAR16 London Gatwick – San Juan one-off service
eff 03MAR16 London Gatwick – New York JFK
03MAR16 – 09MAR16 Day x257
12MAR16 – 23MAR16 Day 136
24MAR16 – 26MAR16 Day 46

eff 06MAR16 London Gatwick – Los Angeles
06MAR16 – 22MAR16 Day 247

Men alt er som kjent "subject to change"
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Testflight 2 i dag.

BOE646 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Snohomish County (KPAE) at 09:00 PST Tuesday heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 10:58 PST.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 LTJ PDT PUW GEG

BOE646 (B789) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 11:50 PST Tuesday heading for Snohomish County (KPAE) for an estimated arrival at 12:10 PST.

Expected route: EPH
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Og jeg som valgte å reise hjem fra MCO 27.02 med United/SAS via EWR.....

Espen
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Seatmapen ved bestilling viser også 789.
Ikke fått lagt den helt riktig inn virker det som dog (Exit på feil sted)
 
Re: EI-LNI/LN400 - status

Fly away idag.
 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1456247884127.jpg
    uploadfromtaptalk1456247884127.jpg
    57.3 KB · Views: 374
Back
Top