DY LN-LNI/EI-LNI - status

Re: Norwegian B787 EI-LNI

Hvor er logikken i dette? EI-LNI i nesten ett år, så omregistrering til LN-LNI. Ser jo at det har vært slik med alle -8 maskinene, men jeg trodde at det var slutt på dette nå som driftstillatelsen til Norwegian Air International ble godkjent i USA.

Skal ikke den neste bli G-CJGI ala Norwegian UK....

Tenkte alle Dreamlinerne skulle på Irsk/Engelsk reg. jeg nå.....

Ut ifra Check-In.dk så skulle man i fremtiden bruke DU (Long Haul), samme som DI (Air UK) ... kanskje derfor man skal ha dem over på Norske reg siden Norwegian Long Haul er registrert i Norge!?

Re: LN-LNI/EI-LNI/LN400 - status

Og da er den på vei på sin første tur som LN-LNI OSL-LAX DY7081 :up:

Ser den ferges BHX-OSL i dag etter 4 dager i BHX. Bare vedlikehold eller har denne fått nye motorer?

Ikke mitt bilde, fotograf Bob Smith

0cb451a68765ea890dc24cba7a6fefe3.jpg

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Dette blir Air Premias nyeste og eldste maskin, deres sjette 789 og deres 3dje X-DY 789. Skal man gjette på regnummer blir H-8518, da de to andre X-DY maskiner er 8516 og 8517. Air Premia har litt av det samme konseptet som Norse. Service nivå litt over low-cost selskapene. Også de 3 ny leverte maskinene har 56 seter i Premium. Den har ikke hatt pax ombord siden mars 2020. I dag flyr de fra Inceon til LAX, SFO, EWR, BKK og NRT. De åpner HKG og Da Nang 23 januar 25 Jeg vet noen DY maskiner ble levert med mindre Premium seksjon, gjaldt det bare 787-8 eller også denne masninen?

Jeg vet noen DY maskiner ble levert med mindre Premium seksjon, gjaldt det bare 787-8 eller også denne masninen?
HL8516 og HL8517 har beholdt konfigurasjonen (W56Y282) fra Norwegian UK, mens LN-LNI har i utgangspunktet "norsk" konfigurasjon (W35Y309). Jeg ser ikke bort fra at sistnevnte har blitt eller blir endret for å passe inn, da Air Premia har 56 premiumseter i alle.

Såvidt jeg husker ble (nesten) alle med W56Y282 samlet i UK mens norsk flåte standardiserte på W35Y309. De tre som fikk svensk registrering (SE-RXM/Y/Z) hadde W56Y282).

Alle -8 hadde W32Y259.

Back