![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei! Jeg får overhodet ikke til å forhåndsreservere seter på TK på CPH-IST-BKK v.v.
Noen som vet om det i det hele tatt er mulig på TK, eller om de ikke praktiserer forhåndsreservering av seter? Er m-cls, men med sk*s og sk*g. Sendte de en mail for noen uker siden, men de har enda ikke svart.. Håper noen har peiling! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Fløy selv med TK til Hong Kong i Comfort-class for noen uker siden og hadde samme problemet. Sendte dem mail men fikk aldri svar heller.. Så konklusjonen min ble at forhåndsreservasjon ikke går an dessverre.. Noen sier at man kan sette av seter i bestillingsprosessen, men det funket ikke for meg heller.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Jeg gikk rett og slett bort til skranken deres på OSL og fikk tildelt seter der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg sendte mail og fikk til svar at "Manuel seat selection begins 7 days before the flight . Please send me a email before then so that we can arrange the best flight for you!".
Det gjorde jeg så og så gikk det 4-5 dager før jeg fikk de setene jeg ønsket (hadde noen få alternativer) med ett viktig unntak. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om reise og bonusprogram - United | TGjr | Reiseforum | 245 | 03-02-2024 00:57 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |