![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Dette er jo om ca 6 uker...Hadde planlagt noe tidligere reservasjon, men gikk i glemmeboka. Har lest her om 3 mnd ???
Har lenge tittet på weben TK men finner ingenting, heller ikke etter booking i dag finner jeg ingen av mine seter... Tror tlf er eneste utvei... Prøv og ring 64 nummeret og spør. Da får du sikkert svar når du kan bestille. Bare ha TK ref klar. Booket selv på united.com og de har sin egen ref, men finner TK sin der. Betryggende for meg å booke der at på deres bekreftelse sier UA at dette blir 13.906 MP poeng. Reisebyråer tok samme pris, men booke hos UA var så enkelt ved at krdittkort og bonusnummer lå på file... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Får vel høre om wf chat finner tk ref.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Booket billett for foreldrene mine på thy dot com nå for reise 20 des. Der stod det at sete ikke kunne velges før 21. Sep, mao 90 dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Chriscross, hold oss informert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Oslo@thy.com ordnet seter til meg ca 2mnd før avreise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Husk at det er greit å ha setekartet printet ut foran seg og deretter be på tlf om de beste setene... Fine kart på seatguru... Jeg fikk hva jeg ville ha bortsett for en flight ...My bad, sikkert litt sent ute..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Widerøe fikset iallfall biffen i dag, 90 dager før utreise for seter både til Istanbul og videre til DXB. Så før vi se hva som kommer ut av e-post til Turkish på OSL for mine foreldres del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk svar fra Thy på OSL om at dette kunne jeg lett gjøre selv på hjemmesiden deres.
![]() Den tråden beviser vel at det en må ha litt mer en svart belte i flybooking for å finne det på den hjemmesiden... Om noen finner det håper jeg det legges ut her. Så langt var det iallfall igjen lurt å booke på Wideroe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for update... Joda, mer en svart belte...
![]() Så her er det viktig å være våken ved check-in... Hadde foreslått en tlf til IST like før. Det skal jeg. Vil informere senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fikk hjelp fra OSLO@THY.COM til å bestille seter 100 dager før avreise, bare til info.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Prøver nå :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Raskt svar fra mail adressen. Prøver nå og endre litt t/r IST...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vil trolig bestille en tur med Turkish Airlines den. 4 januar fra Oslo. Den er satt opp med A-330, saa de forventer vel stor juleferietrafikk. Noen som vet om det finnes economy comfort paa denne flyningen?
![]() |
#77 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nei, det er kun på deres 777-300ER
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vær også klar over at Turkish har svart belte i flybytter.
Så det at det står oppført A330 nå betyr ikke nødvendigvis at det er det de komme med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Peter Fox
|
![]()
Hei
Er det I-klasse som booking klasse for busIness award hos TK også?
![]() |
#80 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har kjøpt billetter med Turkish fra Osl til Bkk via Istanbul på nettet gjennom Supersaver. Jeg reiser turistklasse og fikk tildelt setereservasjon for hele turen. Får satse på at de er gyldige. Blir litt i tvil når en leser om folks erfaringer her og hvordan noen jobber for å få reservert seter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om reise og bonusprogram - United | TGjr | Reiseforum | 245 | 03-02-2024 00:57 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |