Originally posted by Hurum
1 person.....vil det si at når han/hun har lunsjpause så besvares ikke telefoner...:lol:
Mener jeg leste forrige uke at Servisair sa dem gjorde alt for å besvare telefonene....men mulig jeg husker feil.
Det blir nok "mye" bedre fra 1.oktober når Northport OY tar over, for da starter jo også Norwegian med 20 min turnarounder som er vesentlig mindre enn i dag. De skal få slite, det er jeg sikker på. Jeg hadde ikke kjøpt billetter med Norwegian den første tiden etter 1.oktober, det blir spennende å se om de får avgårde flyene i det hele tatt.
Originally posted by rampen
Det blir nok "mye" bedre fra 1.oktober når Northport OY tar over, for da starter jo også Norwegian med 20 min turnarounder som er vesentlig mindre enn i dag.
Originally posted by Thomas
At 20minutter er så vesentlig mye mindre enn 25 er vel litt feil?![]()
Originally posted by Thomas
Det blir nok "mye" bedre fra 1.oktober når Northport OY tar over, for da starter jo også Norwegian med 20 min turnarounder som er vesentlig mindre enn i dag. De skal få slite, det er jeg sikker på. Jeg hadde ikke kjøpt billetter med Norwegian den første tiden etter 1.oktober, det blir spennende å se om de får avgårde flyene i det hele tatt.
At 20minutter er så vesentlig mye mindre enn 25 er vel litt feil?![]()
Men at NorthPort får det tøft er det vel ingen tvil om..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.