Thread: DY IC i 2011
View Single Post
Old 26-06-2010, 15:02   #62
sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
 
sail4fun's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
Default Re: Dy IC i 2011

Quote:
Originally Posted by LN-KGL View Post
For å få en oversikt over hvordan den enkelte forholder seg overfor at DY IC basert på utalelser til nå i denne tråden.

Pro: basejumper, C130, C172, Desk pilot, Giama3, grindstein, Jetset, LN-AØR, TCAS

Kontra: FlyHi, Fnate, gustavf, LN-MOW, P.A. VIKING, SK1013, Tommy777

Nøytral: CK, CNO1015, Dag Johnsen, dc-8-63, ENGM 911, GFL, Hickok, janusk, KrisFlyer, laurenz, LN-AØR, LN-KGL, sukram, TOS, VC-10

Overraskende mange forholder seg nøytrale, selv de som tidligere også har vært ihuga skeptikere til Norwegian. Den mest overraskende kommentaren kom derimot fra Texas



En liten ekstra kommentar til DagJ må jeg gi: Jeg er helt enig i at tidlige 787 kan det settes spørsmålstegn med, men det største spørsmålstegnet er hvor langt dette strekker seg inn i produksjonsrekken?

Protest !, jeg er PRO: all IC fra OSL inklusiv DY , men jeg er og blir skeptisk til at DY ønsker de første 787 individene . Ikke legg meninger i tastaturet mitt jeg ikke står for.
sail4fun is offline