• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ytterligere forbedringer på Airbus A330 - 242t

Re: Ytterligere forbedringer på Airbus A330 - 242t

Og her lander den første i ATL i dag .. foto: Steven Seville

11034939_10152821806746680_2398954583961010206_o.jpg
 
Re: Ytterligere forbedringer på Airbus A330 - 242t

Novice og mulig feil flytype, men er dette en SAS-motor og hva foregår her?

04ENG.jpg
 
Last edited:
Re: Ytterligere forbedringer på Airbus A330 - 242t

Speedtape. Sannsynligvis for å gjøre overflaten jevnere for å redusere luftmotstanden.
 
Re: Ytterligere forbedringer på Airbus A330 - 242t

Jeg bestiller den på CDG-SEA på mandag. Du har vel så mange kontakter i Delta MOW at det regner jeg med går i orden? ;)
 
Re: Ytterligere forbedringer på Airbus A330 - 242t

I går kom nummer to. Levert til MSP 26.06.
 
Re: Ytterligere forbedringer på Airbus A330 - 242t

Er det observerbare fysiske forskjeller mellom denne MTOW 242t modellen og de øvrige A330?
 
Back
Top