BSSW
Browncoat
Tror ikke det er mulig å komme med tips til deg, så mye som du har vært på de øyeneStå på, venter spent på ferske tips..![]()

Neste del er på vei, må bare bli ferdig med den først

Tror ikke det er mulig å komme med tips til deg, så mye som du har vært på de øyeneStå på, venter spent på ferske tips..![]()
Hadde fylt ut nesten hele deklarasjonsskjemaet om bord, men hadde glemt hele navnet på hotellet jeg skulle bo på i Waikiki, så da var det å finne en plass hvor jeg kunne slå på laptopen og finne det ut. Så gjort.
Tips: Selv bruker jeg Tripit, som igjen har en snedig app som sikkert også finnes til din telefon. Da har man sånt lett tigjengelig på mobilen![]()
Alternativt kan man bare bruke et hotellnavn man vet eksisterer feks Hilton eller Holiday Inn. Svært sjeldent de sjekker det...
Bør det ikke helst matche ESTA'en din?
Bør matche det du fyller i APISen ved innsjekk. ESTA behøver du ikke fylle ut hotellnavn på, har ikke gjort det de fire siste årene, null problem og så slipper man å ajourføre den.
TakkSuper duper rapport Onkel reisende Mac!
Huh...? :8:God tur videre mot Guam og Shanghai :up:
Huh...? :8:
Denne dagen startet med en sms kl 1826... norsk tid... 0626 HNL-tid... da den var lest så ble onde tanker sendt i retning Berger, hvor smsen stammet fra.![]()
He-he herlig. Ganske godt gjort å havne ved inngangen til Hickham... Det området er nå ihvertfall out of bounds for en norsk turist.
Onde tanker ble nok en gang sendt i retning Berger![]()
Fant noen sjapper som solgte t-skjorter, og man fant en som passet for en som jobber på Berger![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.