Wings And Wheels 10.06.12

Benjamin Hennes

ScanFlyer Blue
Hei!

Var på kombinert fly og bilshow i dag med fattern, men selvfølgelig ble det nesten bare flybilder ut av det til slutt. Stod på Hagelsundbroen og tok bildene.

IMG_6861.jpg

IMG_6864.jpg

IMG_6882.jpg

IMG_6888.jpg

IMG_6920.jpg

IMG_6987.jpg

IMG_6998.jpg

IMG_7003.jpg

IMG_7058.jpg

IMG_7076.jpg

IMG_7084.jpg

IMG_7096.jpg

IMG_7231.jpg

IMG_7286.jpg

IMG_7305.jpg

IMG_7315.jpg

IMG_7337.jpg

IMG_7359.jpg

Ett siste bilde kommer straks!

Hoooo'n!!! Dette var grisetøffe bilde, Banjamin!!! Jeg vil gjerne se mange flere bilder - om du har! Så artig at det endelig har vært flyshow i mine hjemtrakter, Nordhordland! (Men det er over 20 år siden jeg flyttet derfra...). Savner sjøflyene i Nordhordland Flyklubb... Var LN-VYJ der?

Steinar
http://www.seabee.info

JA TAKK! Gjerne bilder av sjøfly! LN-VYJ! :up:

Var de ingen som gav etter for fristelsen å fly under Hagelsundbrua!? Jeg ser av bildene dine at du i noen tilfeller stod høyere enn flyene!

Steinar

Dessverre så var det ikke det, Steinar :)

Pleier egentlig ikke å poste middelmodige bilder, men la gå ;)

IMG_7007.jpg

IMG_7047.jpg

IMG_7145.jpg

IMG_7148.jpg

IMG_7307.jpg

IMG_7321.jpg

IMG_7333.jpg

IMG_7367.jpg

Om du ønsker flere er det bare å rooope ut, Steinar! ;)

Takk for bildene, Benjamin. De er fine nok for meg! Håper jeg får tatt noen bilder av LN-VYJ selv, når jeg er "hjemme" på Radøy noen dager i sommer...

Steinar

Knarvik, du verden! Der tror jeg at jeg faktisk har vært selv. Men men! Flotte bilder. Tøft med flyshow uten flyplass...

Flotte bilder Benjamin, var selv på showet. Er ganske kult å få flyshow på en så liten plass som Knarvik. Men det er vel første og siste gang vi får oppvisning av F-16 i Knarvik

Den gang jeg vokste opp på 1970-tallet, var Knarvik - Steinestø landets mest trafikkerte ferjeleie (mellom Salhus/Åsane/Bergen og Nordhordland). Ca 1995 ble Nordhordlandsbrua åpnet og ferjeleiet lagt ned. Siden den gang er vel Knarvik blitt det største tettstedet i Nordhordland.

På 1970-tallet husker jeg at den eneste underholdningen min familie til tider hadde, var å dra til ferjeleiet i Knarvik en søndag ettermiddag og se "byfolket" kjøre av og på ferja! Og var vi heldige, så ble det kanskje en is eller "hot dog" i kiosken på kaia... Skal si tidene forandrer seg! Nå skal dem ha flyshow og greier! :p Det neste blir vel flyplass!?? (Faktisk så jobber Nordhordland Flyklubb med å få lov til å anlegge flyplass på Erstadfjellet!).

Steinar

Back