• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Widerøes sommerprogram 2025

Re: Widerøes sommerprogram 2025

Vet ikke om det er egen tråd for WF bevegelser utenom det normale, så spør her.

LN-WDT har i dag fløyet KRS-OSL-ANX-OSL-KRS-OSL-ANX og er nå igjen på vei fra ANX til OSL, før den fortsetter videre til KRS senere i kveld. Fligtnr i serien WF7335-7438.

Hva er anledningen?

Vet ikke om det er egen tråd for WF bevegelser utenom det normale, så spør her.

LN-WDT har i dag fløyet KRS-OSL-ANX-OSL-KRS-OSL-ANX og er nå igjen på vei fra ANX til OSL, før den fortsetter videre til KRS senere i kveld. Fligtnr i serien WF7335-7438.

Hva er anledningen?

Tja, vi har en egen Ad-hoc charter-tråd: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=157072

WF7xxx er charter.
Mest sannsynlig noe militært, da KRS, OSL og ANX har militær aktivitet «på» flyplassen.

LN-WEB kommer inn til TRF i kveld som WF1717. Så blir maskinen tilsynelatende stående i ro på TRF helt frem til i morgen ettermiddag, da gjør den en ny rundtur til NCE som WF1716/17.

Er dette normalt? Har ikke WF "nok å gjøre" på en søndag i fellesferien?

Virker som det ble 2x hver lørdag? Min av -100 og Q400?

Stemmer, WF1447/WF1448 (Q400) og WF1455/WF1456 (-100) - returen fra Trondheim ble for øvrig kansellert i går da den 31 år gamle maskinen som fløy Oslo-Trondheim brukte 2 timer og 36 minutter før den landet etter problemer med hjulene. Så brannbilene og beredskapen sittende i en SAS-maskin til Oslo som jeg var litt glad for at jeg valgte fremfor Widerøe-avgangen som jeg hadde vurdert å ta - som et kuriøst valg på Trondheim-Oslo-ruten.

Ser ut til at BGO-GOT nå er oppe i 9 ukentlige.

Da går vel ruten passe bra. Noe for SAS på sikt?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back