Widerøes sommerprogram 2025

Re: Widerøes sommerprogram 2025

Vet ikke om det er egen tråd for WF bevegelser utenom det normale, så spør her.

LN-WDT har i dag fløyet KRS-OSL-ANX-OSL-KRS-OSL-ANX og er nå igjen på vei fra ANX til OSL, før den fortsetter videre til KRS senere i kveld. Fligtnr i serien WF7335-7438.

Hva er anledningen?

Vet ikke om det er egen tråd for WF bevegelser utenom det normale, så spør her.

LN-WDT har i dag fløyet KRS-OSL-ANX-OSL-KRS-OSL-ANX og er nå igjen på vei fra ANX til OSL, før den fortsetter videre til KRS senere i kveld. Fligtnr i serien WF7335-7438.

Hva er anledningen?

Tja, vi har en egen Ad-hoc charter-tråd: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=157072

WF7xxx er charter.
Mest sannsynlig noe militært, da KRS, OSL og ANX har militær aktivitet «på» flyplassen.

LN-WEB kommer inn til TRF i kveld som WF1717. Så blir maskinen tilsynelatende stående i ro på TRF helt frem til i morgen ettermiddag, da gjør den en ny rundtur til NCE som WF1716/17.

Er dette normalt? Har ikke WF "nok å gjøre" på en søndag i fellesferien?

Virker som det ble 2x hver lørdag? Min av -100 og Q400?

Stemmer, WF1447/WF1448 (Q400) og WF1455/WF1456 (-100) - returen fra Trondheim ble for øvrig kansellert i går da den 31 år gamle maskinen som fløy Oslo-Trondheim brukte 2 timer og 36 minutter før den landet etter problemer med hjulene. Så brannbilene og beredskapen sittende i en SAS-maskin til Oslo som jeg var litt glad for at jeg valgte fremfor Widerøe-avgangen som jeg hadde vurdert å ta - som et kuriøst valg på Trondheim-Oslo-ruten.

Ser ut til at BGO-GOT nå er oppe i 9 ukentlige.

Da går vel ruten passe bra. Noe for SAS på sikt?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back