Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg ville tro at utsiktene var noe tryggere i du selskap som Widerøe, med sorte tall i boka!
Hvordan blir det med senioritet når de nye skal integreres? Har inntrykk av at det er der man ofte støter på problemer.
Det hører med til historien at Widerøe for fire-fem år siden var klar til å overta SAS-rutene på Vestlandet. I følge Dagbladets opplysninger, ble planene forkludret ved at noen høyt i det svenske SAS-systemet fornyet leasingavtalene på Fokker 50-flyene, uten at man visste om Widerøes planer.
http://www.dagbladet.no/2010/02/15/tema/reise/sas/wideroe/vestlink/10409072/
Dette betyr at destinasjoner som Stavanger, Bergen, Kristiansund, Molde, Haugesund, Kristiansand og Ålesund blir knyttet til samtlige lufthavner ellers i landet og får det samme reisetilbud som landet forøvrig.
Da dette var oppe for noen år siden skulle WF fly med Q400 OSL-KSU- Er det dette som gjelder enda? I så fall får jo OSL basen Q400![]()
SAS bruker vel ikke lenger F-50 på OSL eller KSU ble ren 737 operasjon
SAS bruker vel ikke lenger F-50 på OSL eller KSU ble ren 737 operasjon
KSU-BGO er da F50 fremdeles.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.