Widerøe starter Trondheim - Florø

Re: Widerøe starter Trondheim - Florø

Forstår ikkje heilt opplegget her. Ser ut til at den går i neeesten heile oktober (men ikkje den helga eg trenge den). Blir ruta fjerna frå vintersesongen?

Forstår ikkje heilt opplegget her. Ser ut til at den går i neeesten heile oktober (men ikkje den helga eg trenge den). Blir ruta fjerna frå vintersesongen?

Ser ut som at den legges ned ved overgangen til vinterprogrammet

Ja, kunne vel ikkje vare :(
Interessant å sjå om den skulle dukke opp igjen. Eg ser det framleis går/har gått eitt og anna WF mellom OSL og TRD, så roteringa kjem vel inn dit.

Den har kun gått man/ons/fre.
Og avsluttes ved sommerprogrammets slutt i slutten av oktober.

Ja, kunne vel ikkje vare :(
Interessant å sjå om den skulle dukke opp igjen. Eg ser det framleis går/har gått eitt og anna WF mellom OSL og TRD, så roteringa kjem vel inn dit.

Widerøe har i sommerprogrammet i år kun fløyet TRD-OSL på lørdager, men er tilbake med en avgang i hver retning på formiddagene fra vinterprogrammet.

https://www.firdaposten.no/wideroe-legg-ned-ruta-mellom-floro-og-trondheim/s/5-16-848850

Oooog DER! blei ruta lagt ned...

– Vi stadfestar at Widerøes rute mellom Florø og Trondheim blir lagt ned. Siste dag for denne ruta er 25. oktober, skriv pressevakt Satha Sritharan i ein e-post til Firdaposten.

– Vi hadde behov for denne rotasjonen på fast basis. Difor valde vi å legge ruta ut for sal i staden for å fly med tomme sete. No har vi derimot funne ei annan og meir effektiv løysing som gjer at vi varetek rotasjonane mellom nord og sør utan å fly denne posisjoneringsflygningen, forklarar Sritharan.

Last edited:
Back