Forstår ikkje heilt opplegget her. Ser ut til at den går i neeesten heile oktober (men ikkje den helga eg trenge den). Blir ruta fjerna frå vintersesongen?
Forstår ikkje heilt opplegget her. Ser ut til at den går i neeesten heile oktober (men ikkje den helga eg trenge den). Blir ruta fjerna frå vintersesongen?
Ja, kunne vel ikkje vare
Interessant å sjå om den skulle dukke opp igjen. Eg ser det framleis går/har gått eitt og anna WF mellom OSL og TRD, så roteringa kjem vel inn dit.
Ja, kunne vel ikkje vare
Interessant å sjå om den skulle dukke opp igjen. Eg ser det framleis går/har gått eitt og anna WF mellom OSL og TRD, så roteringa kjem vel inn dit.
– Vi stadfestar at Widerøes rute mellom Florø og Trondheim blir lagt ned. Siste dag for denne ruta er 25. oktober, skriv pressevakt Satha Sritharan i ein e-post til Firdaposten.
– Vi hadde behov for denne rotasjonen på fast basis. Difor valde vi å legge ruta ut for sal i staden for å fly med tomme sete. No har vi derimot funne ei annan og meir effektiv løysing som gjer at vi varetek rotasjonane mellom nord og sør utan å fly denne posisjoneringsflygningen, forklarar Sritharan.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.