Ja, det hadde sikkert vært bra... noen som kjenner begrepet polsk riksdag? :stir
http://no.wikipedia.org/wiki/Polsk_riksdag
hehe, kanskje ikke gjennomførbart
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja, det hadde sikkert vært bra... noen som kjenner begrepet polsk riksdag? :stir
http://no.wikipedia.org/wiki/Polsk_riksdag
Har SAS satt noe dato for når bud på Widerøe skal være inne, og vurdering av innkomne bud starter?
Personlig syns jeg det ville vært en god ide om fylkeskommunene Finnmark, Troms, Nordland, Nord-trøndlag, sør-trøndelag, møre og romsdal og sogn og fjordane gikk sammen om å kjøpe Widerøe.
Da må jeg spørre: hvorfor det?
De har sagt i løpet av 2013.
- Vi har sagt at vi sikter på å selge Widerøe innen utgangen av 2013, men et salg kan godt komme i god tid før det er gått et år, sier Mejdell.
Et mulig tap av anbud vil vel kunne senke verdien på selskapet?
vet ikke hvor stor % av selskapets flygninger dette er men det er vel merkbart. Hadde ikke tenkt å bovle i drivhuset. Bare en lite fundering rundt salget..
Tviler på at widerøe blir solgt før anbuds runden i finnmark er klar.
Et mulig tap av anbud vil vel kunne senke verdien på selskapet?
vet ikke hvor stor % av selskapets flygninger dette er men det er vel merkbart. Hadde ikke tenkt å bovle i drivhuset. Bare en lite fundering rundt salget..
http://www.boarding.no/art.asp?id=52524
En avgjørelse er trolig like rundt hjørnet og vil komme før den 1. februar, opplyser en kilde tett på forhandlingene til boarding.no.
Årsaken er - ifølge den samme kilden, at SAS trenger inntektene fra salget for å holde fremdriften i den nye spareplanen som ble lansert i november.
Det var under presentasjonen av den nyeste spareplanen 4Exelence New Generation at det ble kjent at SAS skulle - eller rettere sagt måtte, selge sin "grønne juvel" Widerøe. Dette skal ha vært en av betingelsene norske myndigheter stilte for å gi ytterligere lånegarantier til det kriserammede flykonsernet.
Et Widerøesalg vil trolig tilføre SAS-kassen mellom én og 1,3 milliarder kroner, dersom selskapet vinner anbudskonkurransen på flyvningene i Nord-Troms og Finnmark. Prisen vil trolig bli vesentlig lavere dersom danske DAT skulle få tilslaget. En avgjørelse om hvem som får konsesjonen er ventet iløpet av kort tid.
Ikke mye som har skjedd siden de nye avtalene med ansatte.
Ingen info om salg av flymotorer, fastigheter eller SHG?
En avgjørelse innom kort 1 feb?
Begynner kassa beholdningen krympe for fort..? Misstenker pengene fosser ut. Ikke mye som har skjedd siden de nye avtalene med ansatte.
Ingen info om salg av flymotorer, fastigheter eller SHG?
Og i det legger du?Jeg finner denne nyheten kun hos Boarding og det sier vel sitt....
- Prosessen har ingen fremdrift. Et salg fordrer en villig selger og en villig kjøper. Slik SAS har opptrådt på til nå virker det som om selskapet ikke er interessert i å selge Widerøe, sier Per G. Braathen til Aftenposten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.