Widerøe skal kjøpe fly? Hva blir Dash8-erstatter?

Re: Widerøe skal kjøpe fly

Hugs at dette ikkje må kome ut før i morgon, både av omsyn til selskapet og andre involverte!!

Har du også fått vite det? Det er vel derfor de tar det i avisa på en lørdag, for ryktene allerede begynner å gå. Eller hva? Lurer på hvor mange seter den skal ha. Selv har jeg kun sett bilde.

Skal stå ved postkassa når DN kjem i morgon! Du snakkar meg om eye-opener!

Da har jeg jeg sett bildet også :) Nydelig blir dette ;) Fra side 19 og utover

Last edited:

Det er jo fantastisk! Gratulerer til Widerøe. Endelig kom e-avisen til nytte. Artig at neste dags avis kommer ut så tidlig.

Hvis e-avisen er ute så er det jo ikke noe grunn til å holde noe hemmelig? Et lite hint holder.

Nei, da er det vel offisielt ute - slik at dere lurifakser med inside-info står fritt til å dele de med den jevne masse her inne! Ble nysgjerrig jeg også, nå.

35 kr i driteren, og så har man sett herligheten. Få forhåpningene deres senket folkens. All I'm sayin' Artig lell. ;)

35 kr i driteren, og så har man sett herligheten. Få forhåpningene deres senket folkens. All I'm sayin' Artig lell. ;)

Ja, nyskjerrigheten er ikke alltid like lønsom. På den andre side er jo dette et fantastisk fly for Widerøe. :D

Prøver dere å si at Widerøe IKKE skal kjøpe A321neo? :( :colgate:

Last edited:

Hæhæhæhæhæhæ......

wf.jpg

Når man ser en 747 slik, så priser jeg meg lykkelig over at WF driver med det de driver med ;) Det hadde aldri sett pent ut ;) Litt som farga på crewslipset ;)

Back