Widerøe på Paris Airshow

ln-pep

ScanFlyer Blue
Widerøe på Paris Airshow

Bombardier skal stille ut Widerøes første Q400 NG på årets Airshow i Paris. Dette blir flott PR for Widerøe :)

Re: Widerøe på Paris Airshow

heheh, tror faktisk ikke widerø blir så vanskelig å uttale med fransk aksent

Den tanken slo meg også. Regner med at en eller flere representanter fra WF også vil være til stede?

Den tanken slo meg også. Regner med at en eller flere representanter fra WF også vil være til stede?

Det vet jeg ikke noe om. Er visst bombardier som skal stå for utstillingen. Men skal bruke en NG i WF livery :cool:

"Wid-er(skarre-R)-Ø"

Jeg har vært på kurs ledet av en franskmann da jeg var i WF..

Flott! Dette er bra reklame for selskapet!

Jeg vet ihvertfall hvordan Widerøe uttales på engelsk. Det lærte jeg på Barbados for en del år siden, da de på innsjekk hvilket selskap jeg jobber for.
"Widerøe" sa jeg. "Vide-what?" kom det tilbake :lol:

Bombardier har gitt mye skryt til Widerøe for god drift, og bra regularitet, og det på et rutenett som har en del utfordringer som ikke er å finne så mange andre steder i verden.

Da Farmer og jeg var på Amadeus-konferanse i NCE for noen år siden, sto det "WILDROE" på våre nametags...

Da Farmer og jeg var på Amadeus-konferanse i NCE for noen år siden, sto det "WILDROE" på våre nametags...

Da lå de bare litt langt fremme......det er navnet det nye selskapet skal få når Vildanden og Widerøe fusjonerer:p

BlueLine folkene (Franske) som fløy for widerøe på TRD-CPH pleide vel å si thank you for flying "widervovo" eller noe sånnt. Det ble i alle fall "jukset" litt mot slutten de fleste gangene

Det blir nok en del PR ja - men kanskje mest innenfor vår "flynerd-verden"...

Det er vel da LN-WDF som kommer på display, som ikke bare er WF sin første Q400NG, men også den første som leveres fra Bombardier!

Back