Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

Stockholm funker her nå i allefall..:)

Samme gjør London, Paris, osv.:)

Det som plager meg mest med wideroe sine sider er at når man legger inn EB-nummeret i enbestilling, så spør den ikke om man er B/S/G, eller sier at man må legge inn feks EBG selv.

Konsekvensen av dette er at jeg konsekvent husker feil av om bokstavene skal eller ikke skal være med, og så hopper bestillingen stille forbi dette med setevalg.

Det neste jeg ønsker meg er at når man deretter trykker på "chat" for å få korrigert FQTV er den som svarer ikke automatisk paster inn "Vi støtter ikke setevalg på economy-billetter, bla bla bla innsjekk bla nett bla bla 22 timer".

Det andre jeg ønsker meg, en ide pent stjålet fra et annet forum-medlem, er en knapp som sier "avansert chat, for folk som vet hva de vil, men bare må få det utført".

-A

Det andre jeg ønsker meg, en ide pent stjålet fra et annet forum-medlem, er en knapp som sier "avansert chat, for folk som vet hva de vil, men bare må få det utført".

Den bruker du da allerede .. :p

Det som plager meg mest med wideroe sine sider er at når man legger inn EB-nummeret i enbestilling, så spør den ikke om man er B/S/G, eller sier at man må legge inn feks EBG selv.

Konsekvensen av dette er at jeg konsekvent husker feil av om bokstavene skal eller ikke skal være med, og så hopper bestillingen stille forbi dette med setevalg.

Det neste jeg ønsker meg er at når man deretter trykker på "chat" for å få korrigert FQTV er den som svarer ikke automatisk paster inn "Vi støtter ikke setevalg på economy-billetter, bla bla bla innsjekk bla nett bla bla 22 timer".

Det andre jeg ønsker meg, en ide pent stjålet fra et annet forum-medlem, er en knapp som sier "avansert chat, for folk som vet hva de vil, men bare må få det utført"

-A

Godt innspill! Men, vi har nå et lite oppsett som ruller "backoffice" som faktisk fikser opp i dette med manglende B,S,G,P på EBB nummeret. Dette medfører at alle de som glemmer å legge inn disse bokstavene får sin booking oppdatert, og således får sine bonuspoeng på de ruter der dette er mulig. Mht svaret du har fått, så tar vi en intern runde på dette, da det er så få som jobber med dette at vi får tatt oss inn der ;-)

Ellers ligger det faktisk en liten hjelpetekst til høyre .. ;)

EuroBonus
Hvis du er medlem skriv inn ditt bonuskortnummer. Riktig format er EBB123456789.

Den bruker du da allerede .. :p

Joda, jeg vet å sno meg, men det føles feil å måtte plante de rette ordene i samtalen for å la noen skjønne at jeg takler et par tekniske uttrykk uten å ringe VG.

Kansje en skikkelig kvizz, hvor brukere kan sertifisere seg som noe lunde kompetent og at dere flagger de av oss som har kvalifisert er kansje en bedre vinkel. ;)

-A

Kansje en skikkelig kvizz, hvor brukere kan sertifisere seg som noe lunde kompetent og at dere flagger de av oss som har kvalifisert er kansje en bedre vinkel. ;)

Hehe .. egentlig ingen dum ide. Men da burde vi ha det samme på begge sider av skjermen ... 'Velkommen til nerdechatten - Vi som vet mer enn vi har godt av!'

Det at dere har kommet med de andre flyplassene som Stockholm osv, at man kan velge flyplassene i rullegardinvinduet..;)

Det hadde vært mye enklere i stedet for å må skrive inn flyplassen i de andre byene..;)

Det gjør det mye enklere også for de som kanskje ikke er så utrolig inne på dette med data..:)

Det kommer muligens en endring her etterhvert, men i mellomtiden kan du velge alle stasjoner på mobilsiden m.wf.no

Rent flynerdønske: Reg i URL som før, sånn at man slipper å trykke på.
(Evnt tooltip eller lignende)

Rent flynerdønske: Reg i URL som før, sånn at man slipper å trykke på.
(Evnt tooltip eller lignende)

Enig! Dette var en upraktisk løsning for oss som vil vite hvilke fly vi får se på flyplassen i dag.:(

Dette er jeg også enig i :)

At du kan se reg uten å trykke på URLn..:)

20:55 Sandefjord WF 0316 Flyet gikk 21:30
Dette skrives klokka 21:12 :)

Edit: Litt off topic, men artig læll

Last edited:

Et spm til dere i Wias. På funksjonen "er flyet i rute" så står det at sas sine 737-700 tar max 131 pax. Er ikke det riktige 141?

LN-MOW: Det samme med SK sine 737-405, 150 seter har og ikke 161 :) (selv om dette egentlig er en uvesentlig detalj...)

Last edited:

Fikset det nå. Fint at dere sier fra når dere ser slikt. Takk for hjelpen! :up:

Back