Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

Hva skjer med wideroe.no? Tok et par minutter før jeg kom inn nå - og tidligere i dag kom jeg ikke inn i det hele tatt.

Nå som det er slutt på 25%-bonusene er vel ikke dette så aktuelt mer?

Men nå har vi rullet ut på nytt, og det meste ser ut til å fungere. Kommentarer er selvfølgelig velkomne.

Det kunne jo vært greit for å kunne søke opp Economy Extra/Premium Economy på langturer, har savnet det litt her. Og det er jo fortsatt mange selvskaper man må passe på mhp bookingklasser og poeng.

Hva skjer med wideroe.no? Tok et par minutter før jeg kom inn nå - og tidligere i dag kom jeg ikke inn i det hele tatt.

Fikk du noen form for feilmelding ?
Ikke noe avbrudd registrert, men vi ser at det er meget stort besøk på sidene i dag, uten det har forårsaket noe nedetid som vi har merket oss

Fikk du noen form for feilmelding ?
Ikke noe avbrudd registrert, men vi ser at det er meget stort besøk på sidene i dag, uten det har forårsaket noe nedetid som vi har merket oss

Nei, ingen feilmelding - det bare kom en tom side. Senere bare jobben den inntil forsiden plutselig dukket opp. Nå fungerer det fint igjen.

Forøvrig så 'flytter' siden seg litt til høyre når man åpner infoboks om fly eller årsak. (Chrome 19/Win 7)
Etter å ha tittet litt i dag, så ser det ut til at JS-en i lightboxen overstyrer CSS for scrollbar som gir den ekle effekten.
Boksen med forsinkelses- og flyinfo burde forøvrig ha sluppet scroll. Så stor er den ikke.

Etter å ha tittet litt i dag, så ser det ut til at JS-en i lightboxen overstyrer CSS for scrollbar som gir den ekle effekten.
Boksen med forsinkelses- og flyinfo burde forøvrig ha sluppet scroll. Så stor er den ikke.

Notert og blir justert etterhvert. Programmereren hadde allerede merket seg den.

Er det mogleg å få dep/arr på same side istaden for å måtte velge avgang / innkomst?

http://www.wideroe.no/fly-i-rute/orsta/volda

Vi kikket på det, men det blir så lange sider på enkelte flyplasser at det blir uoversiktlig. Personlig synes jeg det er veldig enkelt som det er nå med switching mellom ank/avg.

Det er en blå prikk i tegnforklaringen som sier "Widerøe (sommer)". Er det noen blå streker eller prikker jeg ikke ser? Eller avventer dere sommeren dere også :D

Dette er desverre under Amadeus' styre og lite vi kan gjøre med .. Så lenge by- og flyplasskode er den samme er det ingen vei utenom når det er flere flyplasser innen samme bykodeområde .. :(

Norwegian har da fått det til (men det er kanskje fordi de kjører egen frontend?).

Hadde vi brukt dropdown, ville vi nok heller ikke trengt det. Men siden vi tilbyr alle destinasjoner, og ikke bare noen utvalgte, blir prosessen litt annerledes bak veggen.

For meg som har en forholdsvis liten skjerm blir dette ikke bra. Øverste meny tar alt for mye plass med det resultat at jeg skroller å skroller..

Jeg savner å kunne velge mellom business/økonomibilletter på fremsiden. Inne på avansert søk, har man bl.a kun muligheten til å legge inn maks 2 stopp, noe som ikke alltid er optimalt.

Inkluder gjerne SAS sine sommerruter også, f.eks Bardufoss på rutekartet ;)

Noen konkrete eksempler? Funker fint her ... Klikk på rutenummeret ..

Må visst få sjekket synet :headbang Var bare flyttet fra tabellen (der det har vært tidligere) til tittelen ;)

Har ikkje fått med meg at ein no kan sjå kva SK-fly som har internettombord - Nice! :up:

Attachments

• Skjermbilde.jpg
    Skjermbilde.jpg
    18.1 KB · Views: 225

Same Same. :)

For de som ofte bestiller på Business,
https://www.wideroe.no/book/?sc=B (norsk)
https://www.wideroe.no/book/?l=en&sc=B (engelsk)

Det er meget få som spesifikt ønsker å bestille business på sine utlandsruter, slik at disse er nå henvist til linken "avansert" søk.
Årsaken til dette er at det for mange var meget forvirrende at de valgte business på innlandsreiser, fikk opp priskalender og valgte laveste Economypris ... og fortsatt trodde helt og fullt at det var "businessbillett" de hadde kjøpt -- med ganske så spenstige diskusjoner i etterkant når det plutselig påløp gebyr for endring eller kansellering .... :D

Back