• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

WIAS og e-ticket

Trent600

ScanFlyer Silver
Medlem
Bestilte en billett nå hos WIAS (gjennom forumlinken selvfølgelig) og hele veien sto e-ticket ikonet ved siden av flighten jeg hadde valgt. Når jeg hadde bestilt fikk jeg en e-post med at e-ticket ikke var tilgjengelig. Mange år siden sist jeg hadde det og litt dårlig at det først kommer frem etter man har bestilt.

Det er en Cathay flight (men flydd av Dragonair). Husker nå at jeg gjorde samme tabben i fjor da jeg to dager før reisedato bestilte en CX flight (ikke code-share). Måtte da avbestille siden det kreves 14 dager for levering.

Hva er det i 2009 som gjør at man må få papirbillett?
 
Det kreves en gjensidig avtale, og ettersom det koster litt å sette opp en link som gjør at man kan utstede ETKT, er det ikke alle som anser det som bryet verdt.
 
Back
Top